ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این که برخی تابوهای صدور مجوز در این استان شکسته شد، گفت: با رعایت قانون و مد نظر قرار دادن دغدغه های زیست محیطی صدور مجوزها در این استان شتاب گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان در ساری اظهار کرد: در سالی که به نام جهش تولید نام گذاری شد گره گشایی در کارهای مردم به خصوص در بخش تولید و گردشگری یکی امر ضروری است.

وی اظهار داشت: کارهای خوبی در زمینه رشد اقتصادی، اشتغال و راه اندازی بنگاه های راکد در این استان انجام شد اما این رویه باید با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

استاندار مازندران افزود: برای راه اندازی بنگاه های راکد و نیمه فعال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و گره گشایی در این مسیر از اولویت های جدی محسوب می شود.

نوری با بیان این که گردشگری در مازندران باید هدفمند پیش برود، اظهار کرد: توسعه دریا محور و گردشگری هدفمند از برنامه های پیشران مازندران است که به صورت جدی پیگیر آن هستیم.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حال نهایی کردن برنامه های اقتصاد دریا محور است که به زودی برای اجرا، این بسته ها ارائه خواهد شد.

استاندار مازندران ادامه داد: کاهش آمار غرق شدگان یکی از مطالبه های جدی بود که در زمینه اقدامات اثر بخش موثری انجام شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: بر اساس دغدغه های رئیس جمهور که وفاق ملی را مطرح کردند همه دستگاه های دولتی باید اختلاف ها را کنار گذاشته و به مردم خدمت رسانی مطلوب ارائه دهند.