۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85567446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: باید طرح‌های ملی و جهانی در مازندران اجرا شود

نوشهر - ایرنا - استاندار مازندران گفت: این استان جایی است که باید در آن کارهای دانش بنیان و طرح های ملی و جهانی انجام شود.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری در نماز جمعه امروز شهرستان چالوس افزود: برای انجام کارهای استان - کشوری در مازندران باید نگاه ملی داشته باشیم و هیچ طرح غیرملی نباید در این استان اجرا شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه همچنان طرح‌های کوچکی که عرصه‌های منطقه ای دارد، مجوز می گیرند که نباید در استان به دنبال طرح های کوچکی باشیم.

استاندار مازنداران از تدوین برنامه جامع و نقشه راه برای این استان خبر داد و گفت: همه طرح های در نظر گرفته در استان در این مدار و محور است که ملی و جهانی اندیشیده شده است.

نوری تصریح کرد: نباید بعد از ۴۵ سال بگوییم در استان مازندران مشکل پسماند داریم همه مشکلات با برنامه‌ریزی علمی و اصولی قابل برطرف شدن است.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مسئولان شهرستان چالوس در بازدید امروز یادآور شد: مشکلات و موانع قطعات محور مرزن آباد در حال رفع شدن است و قطعه چهارم آن نیز به زودی به نتیجه می رسد.

استاندار: در مازندران باید طرح های در حد ملی و جهانی اجرا بشود

نوری بیان کرد : برای جبران خسارت های سیل اخیر در این شهرستان اعتباری اخذ شد اما کافی نبوده و در بقیه موارد نیز پیگیر حل مشکلات هستیم.

مقام عالی دولت در مازندران از مردم و مسئولان شهرستان چالوس خواست تا از دادن مجوز برای انجام کارهای کوچک پرهیز شود تا جوانان مشغول به کار شوند.

وی با اشاره به جمعیت ساکن و جمعیت زیاد شناور در این منطقه غرب مازندران گفت: چالوس نیازمند احداث یک بیمارستان جامع است تا خدمات درمانی به مردم بدون دغدغه ارائه شود و البته این نیاز از طریق منابع حاصل از ولد سازی قابل تامین است.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان فرهنگ ساز بودند و در دوران اسارت از بدون وجود امکانات فرهنگ سازی کردند، آنان محیط خمود و ذلت اسارات را به محیط فرهنگی و صدور فرهنگ ارزشی تبدیل کردند که در دنیا بی سابقه بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha