مراغه- ایرنا- همزمان با دومین روز از هفته دولت، طرح‌های زیرساختی شامل زیرسازی، آسفالت، احداث دیوارهای ساحلی و حایل و یک مدرسه خیرساز در ۲۰ روستای محروم مراغه به بهره‌برداری رسید.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه روز شنبه در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: طرح‌های زیرسازی، بهسازی، آسفالت، احداث دیوارهای ساحلی و حایل در ۱۶ روستای بخش سراجو نیز با ۸۰ میلیارد ریال هزینه در روز جاری افتتاح شد.

«مرتضی مینویی» اضافه کرد: همچنین آسفالت راه‌های سه روستای «کوسه صفر»، «گلچوان»، «آغبلاغ علیا و سفلی» نیز با حضور معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری سید.

به گفته وی این راه‌های روستایی در مجموع ۱۳ کیلومتر طول دارد و با هزینه ۳۸۰ میلیارد ریالی آسفالت‌ریزی شده تا تردد اهالی این روستا تسهیل شود.

وی ادامه داد: مدرسه ۲ کلاسه خیرساز روستای «محسن‌آباد» که با هزینه ۱۰ میلیارد ریالی خانواده شهید محمدزاده احداث شده است هم در روز جاری افتتاح شد.

قدردانی فرماندار مراغه از خانواده شهید محمدزاده

به گزارش ایرنا همزمان با هفته دولت امسال ۱۰۶ طرح سرمایه‌گذاری، زیرساختی و عمرانی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

گفتنی است مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها چهار هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال است و با بهره‌برداری از آنها، در مجموع برای ۱۳۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.