فیلم| افتتاح ۵۹ طرح عمرانی و حمایتی در مراغه 

مراغه- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، ۵۹ طرح شامل ۲۰ واحد مسکن مددجویی، ۳۶ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی و سه طرح هادی روستایی در این شهرستان افتتاح شد. 

«مرتضی مینویی» روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های هفته دولت این شهرستان به خبرنگار ایرنا افزود: ۴۰۷ میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی بخشداری مرکزی، ۶۰ میلیارد ریال برای مسکن مددجویان و ۴۶ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های هادی روستایی هزینه شده است.

وی با اشاره به افتتاح ۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان و کلنگ‌زنی ۵۰ واحد دیگر، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این ۲۰ واحد، تمام مددجویان روستایی مراغه صاحب مسکن شدند.

فیلم| افتتاح ۵۹ طرح عمرانی و حمایتی در مراغه 
اکنون تمام مددجویان روستایی مراغه صاحب مسکن هستند

«مینویی» به افتتاح خانه ورزش روستایی در روستای «آهق» هم اشاره، و بیان کرد: امروز همچنین ۳۶ طرح بخشداری مرکزی این شهرستان شامل آسفالت‌ریزی، بهسازی، احداث کانال و دیوار ساحلی نیز افتتاح شد.

فیلم| افتتاح ۵۹ طرح عمرانی و حمایتی در مراغه 
افتتاح ۳۶ طرح بخشداری مرکزی مراغه با ۴۰۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری

فرماندار مراغه به طرح‌های افتتاحی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و ادامه داد: امروز طرح‌های هادی در سه روستای «خطب سفلی»، «آغجه دیزج» و «سعیدآباد» با ۴۶ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

فیلم| افتتاح ۵۹ طرح عمرانی و حمایتی در مراغه 
به گفته رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه، طرح هادی در تمام
روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان مطالعه شده است

به گزارش ایرنا همزمان با هفته دولت امسال ۱۰۶ طرح سرمایه‌گذاری، زیرساختی و عمرانی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

گفتنی است مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها چهار هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال است و با بهره‌برداری از آنها، در مجموع برای ۱۴۳ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha