بوشهر- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۲۲۱ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهرها و روستاهای شهرستان دشتی در راستای تامین زمین برای اجرای ساخت و سازهای مسکونی الحاق شد.

محمود دستغیبی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: از این مقدار ۱۵۵ هکتار به محدوده شهرهای شهرستان دشتی در قالب نهضت ملی مسکن و قرارداد ۹۹ ساله الحاق شده و مابقی نیز به محدوده روستاهای بخش مرکزی این شهرستان برای واگذاری زمین در قالب قرارداد ۹۹ ساله و جوانی جمعیت الحاق شده است.

وی افزود: تاکنون ۴۳۴ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط در شهرستان دشتی واگذار شده است و واگذاری ۴۵۰ قطعه دیگر نیز آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: در حوزه ساخت واحدهای مسکونی گروهی و انفرادی نیز ۴۰۰ قطعه زمین به افراد واجد شرایط در شهرستان دشتی زمین واگذار شده است.

دستغیبی ادامه داد: تامین زمین و آماده سازی برای اجرای طرح های مسکن مستلزم مشارکت بین بخشی بخصوص دستگاههای خدمت رسان شرکت های آب و فاضلاب ، برق و گاز است.

وی تصریح کرد: همزمان با بزرگداشت هفته دولت در حوزه راه یکی از مطالبات دیرینه مردم شهرستان دشتی برای طرح توسعه محور ارتباطی خورموج به لاور به طول ۵.۷ کیلومتر بهره برداری شد.