چابهار - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برق مجتمع‌های تجاری منطقه آزادچابهار از امروز و در ساعت فعالیت این مجتمع ها قطع نمی شود تا کسب و کار مردم رونق بگیرد.

به گزارش ایرنا محمد رئیسی روز یکشنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اذعان براینکه مشکلات و چالش‌های قطعی برق بر فعالان اقتصادی و تولید کنندگان منطقه تاثیر منفی زیادی داشته است گفت: مدیریت بهینه مصرف و اعتبار نهادن به اولویت ها در شرایطی که گرمای هوا وضعیت تامین مداوم برق را با مشکل مواجه می کند راهگشا است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری مناسب مشترکین صنعتی و تجاری و صرفه جویی در مصرف برق و با مدیریت حداقل مصرف مشترکین در این بخش‌ها از این پس خاموشی اتفاق نیافتد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز با تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در عدم قطعی برق رسانی به سرمایه‌گذاران در مجتمع‌های تجاری، گفت: فعالان اقتصادی تا کنون درحوزه مدیریت مصرف بخوبی همراهی کردند و امیدوارم فعالان اقتصادی با مدیریت مصرف خود، بیش از پیش این صنعت را یاری کنند.

حمیرا ریگی افزود: با توجه به اینکه قطعی برق اثرات جانبی بر فعالیت تجار و سرمایه‌گذاران نهاده و موجب وقفه در روند فعالیت‌های اقتصادی می‌شود، می‌طلبد که بیش از پیش شرایط را به نحوی مهیا کرد برق رسانی به مراکز تجاری و تولیدی مختل و قطع نشود.

وی با ذکر اینکه بدون شک قطع برق چه در بخش صنایع و تجاری و چه مشترکان خانگی باعث ایجاد مشکل خواهدشد برای همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان در حوزه‌های مختلف اعلام آمادگی کرد.