برق مراکز تجاری منطقه آزادچابهار قطع نمی شود

چابهار - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برق مجتمع‌های تجاری منطقه آزادچابهار از امروز و در ساعت فعالیت این مجتمع ها قطع نمی شود تا کسب و کار مردم رونق بگیرد.

به گزارش ایرنا محمد رئیسی روز یکشنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اذعان براینکه مشکلات و چالش‌های قطعی برق بر فعالان اقتصادی و تولید کنندگان منطقه تاثیر منفی زیادی داشته است گفت: مدیریت بهینه مصرف و اعتبار نهادن به اولویت ها در شرایطی که گرمای هوا وضعیت تامین مداوم برق را با مشکل مواجه می کند راهگشا است.

برق مراکز تجاری منطقه آزادچابهار قطع نمی شود

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری مناسب مشترکین صنعتی و تجاری و صرفه جویی در مصرف برق و با مدیریت حداقل مصرف مشترکین در این بخش‌ها از این پس خاموشی اتفاق نیافتد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز با تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در عدم قطعی برق رسانی به سرمایه‌گذاران در مجتمع‌های تجاری، گفت: فعالان اقتصادی تا کنون درحوزه مدیریت مصرف بخوبی همراهی کردند و امیدوارم فعالان اقتصادی با مدیریت مصرف خود، بیش از پیش این صنعت را یاری کنند.

حمیرا ریگی افزود: با توجه به اینکه قطعی برق اثرات جانبی بر فعالیت تجار و سرمایه‌گذاران نهاده و موجب وقفه در روند فعالیت‌های اقتصادی می‌شود، می‌طلبد که بیش از پیش شرایط را به نحوی مهیا کرد برق رسانی به مراکز تجاری و تولیدی مختل و قطع نشود.

وی با ذکر اینکه بدون شک قطع برق چه در بخش صنایع و تجاری و چه مشترکان خانگی باعث ایجاد مشکل خواهدشد برای همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان در حوزه‌های مختلف اعلام آمادگی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha