تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

شیراز - ایرنا – زهرا سعیدی بازیگر شناخته شده تئاتر، سینما و تلوزیون کشور، به عنوان دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان فارس معرفی شد.

به گزارش ایرنا، زهرا سعیدی در دومین نشست شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر استانی فارس گفت: تلاش می‌کنیم قضاوت‌ها در این جشنواره کاملا عادلانه باشد و همه هنرمندان به حق خود برسند.

وی اظهار کرد: برپایی کارگاه‌های آموزشی با حضور استادان و مدرسان حرفه‌ای و خبره تئاتر در حاشیه جشنواره ضروری است.

دبیر جشنواره تئاتر فارس ادامه داد: با حمایت مادی و معنوی اهالی هنر شیراز برای برپایی این کارگاه‌ها، برنامه‌ریزی می‌کنیم.

سعیدی گفت: تصور نکنیم که تنها قدیمی‌ترها تئاتر کار می کنند، بلکه جوان‌ها پرشورتر و توانمدتر هستند و می‌توانند کارهای بهتری را تولید و اجرا کنند.

وی بیان کرد: هنگامی که باور داریم که جوانان با استعداد می‌توانند در کنار پیشکسوتان آثار هنری خلاقانه ای را خلق کنند، پس باید با ایجاد محبت و صمیمیت و حمایت از آنها، وضعیتی ایجاد شود که کارهای موفق تر و قابل توجهی از سوی آنها شاهد باشیم.

زهرا سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، با بازی در سریال مریم مقدس شناخته شده‌ و بسیاری از مردم بازی او در سریال‌های یوسف پیامبر، ستایش، هوش سیاه و کیمیا را به خاطر دارند. از این بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیون، رمانی با نام «بی‌دل هوا» نیز دربارهٔ تأثیر جنگ هشت ساله ایران و عراق بر روی خانواده‌ها و زنان به چاپ رسیده است.

هنوز تقویم زمانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان فارس و سایر جزئیات مشخص نشده است.