شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به جوانان به عنوان آینده سازان این مملکت گفت: از همه قابلیتها و ظرفیت‌های استان برای ارتقا، رشد و تعالی جوانان استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای نماز امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: با عزمی راسخ و گامی استوار برای اعتلا و رشد مادی و معنوی چهارمحال و بختیاری تلاش می‌کنیم.

وی اظهار داشت: با یک دنیا امید و آرزو برای خدمت به مردم این استان زیر سایه هدایت‌های رهبر معطم انقلاب در این مسیر قدم گذاشته‌ام.

امام جمعه شهرکرد با تقدیر از زحمات امام جمعه سابق استان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گفت: توجه رهبر معظم انقلاب در حکم معارفه بنده برای امام جمعه شهرکرد به دلیل افتخارآفرینی مردم استان در قبل از انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و در حوادث بعد از انقلاب است.

وی ادامه داد: امید می‌رود با اعتماد رهبر معظم انقلاب به بنده به عنوان نماینده خود در چهارمحال و بختیاری به سوی آینده‌ای روشن، با محبت، همدلی، وحدت و یکپارچگی قد برداریم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شکستن حصر آبادان برای ملت ایران بسیار مهم بود و با دلاوری‌ها و ازخودگذشتگی های شهدا، جانبازان و ایثارگران یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد.

فاطمی ادامه داد: در طول تاریخ ایران جنگ‌های بسیاری اتفاق افتاده است که در برخی از آنان موفق بوده و در برخی شکست خورده‌ایم.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس در طول تاریخ معاصر کشور با الطاف پروردگار و رهنمودهای امام خمینی (ره) و با استقامت رزمندگان غرورآفرین شد.