امام جمعه موقت شهرکرد: ملت ایران تقاضای خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه را دارد

شهرکرد- ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ملت ایران تقاضای خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه را با صلابت همراه با تدبیر و دوراندیشی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم در همه جنایت حضور دارد و این نشان از چهره خبیث این کشور استکباری است.

فاطمی اظهار داشت: در سال ۱۳۶۷ نیز آمریکا هواپیمای مسافربری ایران بر فراز خلیج‌فارس را هدف قرار داد.

وی یادآور شد: زبان ایالات متحده آمریکا که ادعای کدخدایی دارد، چنین جنایت‌هایی را به‌دنبال داشته است که باعث ناراحتی قلب‌های فراوانی شده است.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: آمریکا دستور و اجرای ترور سپهبد شایسته و دلیر ایران شهید حاج قاسم سلیمانی را صادر کرد و این نشان از ضعف آمریکا است که تصور می‌کند دنیا به همین شکل تمام می‌شود.

وی گفت: آمریکا و کشورهای مدعی حقوق بشر با دخالت در امور کشورهای دیگر احساس قدرت می‌کنند و می‌خواهند پیروزی‌ها، افتخارات و سربلندی‌های ما را ضعیف کنند.

فاطمی افزود: آمریکا توطئه‌های مختلف علیه ملت ایران مانند جنگ تحمیلی و کودتاهایی را طراحی کرد که نقش بر آب شدند، اما توطئه برای ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید اسماعیل هنیه ماهیت جنایتکار استکبار جهانی را به همه جهانیان نشان داد.

امام جمعه موقت شهرکرد اظهار داشت: امروز قدرت ایران با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به حدی رسیده است که آمریکا و اسرائیل راهی جز رویارویی مستقیم با ایشان ندارند و این نشانه بزرگی ملت ایران و اهمیت انقلاب اسلامی است.

وی افزود : هیچ جای دنیا این اتفاق‌ها نمی‌افتد و آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل به شدت وحشی و عصبی شده‌اند و به هر ترفندی متوسل و مستقیم وارد عمل شده‌اند.

فاطمی اظهار داشت: برای ملت ایران سخت بود که میهمان آنان در خانه ما به شهادت برسد و ما برای این اتفاق تقاضای خون‌خواهی با صلابت همراه با تدبیر و دوراندیشی داریم.

امام جمعه موقت شهرکرد تاکید کرد: دوازدهم مردادماه برابر با روز انتخابات مجلس خبرگان قانون اساسی در سال ۱۳۵۸ است که دو سه ماه طول کشید تا قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تدوین و پس از رفراندوم اجرایی شد.

وی سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی (ره)، سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی را گرامی داشت.

امام جمعه موقت شهرکرد: ملت ایران تقاضای خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه را دارد

به گزارش ایرنا، نمازگزاران نماز جمعه شهرکرد و سایر نقاط چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی ضد صهیونیستی ، ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

این مراسم در مرکز چهارمحال و بختیاری از مقابل مصلای امام خمینی (ره) تا چهارراه ابوعلی‌سینا برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha