امام جمعه موقت شهرکرد:مادران شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی از خودگذشتگی را به اوج رساندند

شهرکرد-ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به ایثار مادران شهدا در اعزام فرزتدانشان برای دفاع از کشور گفت: مادران و همسران شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی، ایثار و از خودگذشتگی را به اوج رسانده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و نام‌گذاری این روز به‌نام روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا اشاره و تاکید کرد: مادران شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی معجزه کردند و ایثار و از خودگذشتگی را به اوج رساندند و میراث شهدا را پاس داشتند و به فرزندان آن‌ها منتقل کردند.

فاطمی تصریح کرد: به برکت وجود امام زمان(عج)، بیداری ملت و اخلاص مردم و خانواده‌های شهدا باعث شده است ایران عزتمند شود.

وی با اشاره به تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره) به‌منظور باسوادی مردم یادآور شد: نهضت سوادآموزی پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت مسیح اظهار داشت: در چنین ایامی حضرت مسیح به دنیا آمد و سال میلادی جدید هم از پنج روز بعد شروع می‌شود.

وی گفت: احترام حضرت عیسی مسیح برای تمامی موحدان عالم واجب است اما با آمدن پیامبر اکرم(ص) حجت بر همه تمام می‌شود.

فاطمی تاکید کرد: یهودیان بسیاری با یکی آیه‌های تورات مسلمان و شیعه شدند و این مهم برای حقانیت مذهب شیعه باعث افتخار است.

وی افزود: اُمید است این کشور پُرافتخار تحت رهبری معظم انقلاب و عالی‌قدر و با جان‌فشانی آحاد ملت بتواند حق و حقیقت را در تمامی جهان گسترش دهد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha