ایلام- ایرنا - مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: همزمان با بازگشایی مدارس بیش از پنج هزار بسته لوازم آموزشی و نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، "محمد زارع" روز یکشنبه در حاشیه توزیع این بسته‌های نوشت‌افزار در ایلام، اظهار کرد: تلاش شده که دانش‌آموزان کم‌برخوردار در سطح استان همزمان با بازگشایی مدارس، مشکل لوازم‌ آموزشی و نوشت‌افزار نداشته باشند.

وی اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با شناسایی دانش‌آموزان نیازمند با کمک گروه‌های جهادی و خانه‌های احسان مستقر در محلات حاشیه‌ شهرها، در تلاش برای حمایت از دانش‌آموزان کم بضاعت است و در این راستا نیز بسته‌های آموزشی و نوشت افزار را به درب منازل این دانش‌آموزان ارسال می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام با بیان اینکه بیش از پنج هزار بسته لوازم التحریر و نوشت افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان توزیع شده است، افزود: با تمام توان از دانش‌آموزان نیازمند سطح استان حمایت خواهیم کرد.

زارع، کیف، دفتر، مداد، پاک کن، مداد رنگی، مداد تراش و خط کش را از جمله وسایل آموزشی و نوشت افزار توزیعی عنوان و خاطرنشان کرد: در طول سال این حمایت‌ها با همکاری قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم تا دانش‌آموزی به دلیل مشکلات اقتصادی و مالی از تحصیل باز نماند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان آینده‌ساز و ریشه توسعه در کشور هستند و بر این اساس هزینه در این حوزه سرمایه گذاری ارزشمندی برای آینده ایران عزیز است.

به گزارش ایرنا، به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۲۰ هزار دانش‌آموز ایلامی در سطح مدارس این استان حضور می‌یابند.