گنبدکاووس- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوای استان گلستان با تبریک هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ۶ مهر) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: بهترین راه تبیین این دوران پُر افتخار برای اقشار مختلف جامعه به‌خصوص نسل جوان، بازگوکردن ایثارگری‌ و رشادت شهیدان و رزمندگان آن دوران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی روز سه‌شنبه در یادواره شهدای جهادکشاورزی گنبدکاووس افزود: شهیدان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بهترین اسوه و الگو برای اقشار مختلف مردم بویژه جوانان در دفاع از ایران اسلامی در برابر تهاجم احتمالی دشمنان هستند.

وی ادامه داد: ایمان به خدا، نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار (ع) معنویت، ولایتمداری شجاعت و بصیرت از ویژگی‌های شاخص رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی تصریح کرد: شهدای ما پرچمدار آزادگان جهان، الگوی بیداری اسلامی و ایستاددگی مقابل ظلم و ظالم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان همچنین با تبریک هفته وحدت و با تاکید برضرورت حفظ و تحکیم آن در جامعه اظهار داشت: نبی مکرم اسلام بهترین اسوه و الگو برای وحدت است.

همچنین حجت الاسلام محمدرضا امیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی گنبدکاووس هم در مراسم با تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس، گفت: جهادکشاورزی گنبدکاووس در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۶۰ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی از شهرستان‌های مهم تولیدات کشاورزی در استان گلستان است.