بازگوکردن ایثارگری شهیدان، بهترین تبیین دفاع مقدس است

گنبدکاووس- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوای استان گلستان با تبریک هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ۶ مهر) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: بهترین راه تبیین این دوران پُر افتخار برای اقشار مختلف جامعه به‌خصوص نسل جوان، بازگوکردن ایثارگری‌ و رشادت شهیدان و رزمندگان آن دوران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی روز سه‌شنبه در یادواره شهدای جهادکشاورزی گنبدکاووس افزود: شهیدان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بهترین اسوه و الگو برای اقشار مختلف مردم بویژه جوانان در دفاع از ایران اسلامی در برابر تهاجم احتمالی دشمنان هستند.

وی ادامه داد: ایمان به خدا، نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار (ع) معنویت، ولایتمداری شجاعت و بصیرت از ویژگی‌های شاخص رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی تصریح کرد: شهدای ما پرچمدار آزادگان جهان، الگوی بیداری اسلامی و ایستاددگی مقابل ظلم و ظالم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان همچنین با تبریک هفته وحدت و با تاکید برضرورت حفظ و تحکیم آن در جامعه اظهار داشت: نبی مکرم اسلام بهترین اسوه و الگو برای وحدت است.

بازگوکردن ایثارگری شهیدان، بهترین تبیین دفاع مقدس است

همچنین حجت الاسلام محمدرضا امیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی گنبدکاووس هم در مراسم با تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس، گفت: جهادکشاورزی گنبدکاووس در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۶۰ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی از شهرستان‌های مهم تولیدات کشاورزی در استان گلستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha