اردبیل - ایرنا - معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: حدود ۷۷۰ هزار نفر مسافر در ۶ ماهه گذشته از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور جابجا شده است.

به گزارش ایرنا رضا شیرین زاده روز سه شنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان بیله سوار از صدور ۱۲۱ هزار صورت وضعیت توسط شرکت ها در استان خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۸۰۷ هزار و۵۴۹ نفر مسافر از استان جابجا شده بودند، جابجایی مسافر هشت درصد کاهش یافته است.

وی از فعالیت ۶۲ شرکت مسافری در استان اردبیل خبر داد واضافه کرد: در مدت یاد شده ۳۹۷هزار و۷۴۳ نفر مسافر توسط اتوبوس،۲۹۳ هزار و۴۵۸ نفر توسط مینی بوس و ۷۲ هزار و۶۸۸ نفر نیز با سواری از استان به مقاصد مختلف کشور جابجا شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت هفت پایانه مسافربری در استان اردبیل اظهار کرد: یکهزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

طبق اظهارات شیرین زاده در حال حاضر۲ هزار و۲۴۰ راننده در ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی ۲به شهروندان هستند.

وی در پایان گفت: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.