تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «شجاع احمدوند» را به عنوان «سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی» منصوب کرد.

به گزارش گروه علمی ایرنا از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخشی از حکم حسین سیمایی که امروز سه‌شنبه منتشر شده، خطاب به سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی» منصوب می‌شوید و انتظار می ورد با توکل به خداوند سبحان سرپرستی آن دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید.

وزیر علوم در بخش دیگری از این حکم اظهار امیدواری کرد که احمدوند با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد دولت وفاق ملی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهد.

احمدوند متولد ۱۳۴۵ دکترای علوم سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی با مرتبه استادی است که ۸۶ مقاله علمی و پژوهشی چاپ شده در مجلات ملی و بین‌المللی و همچنین ۱۷ کتاب تألیفی و ترجمه در زمینه تخصصی خود را داراست.

وی همچنین معاونت پژوهشی و آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی و دبیری کمیسیون علوم انسانی شورای عالی عتف را در کارنامه کاری خود دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های عبدالله معتمدی رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبائی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

وزیرعلوم تاکنون حکم سرپرستی «یوسف حجت» برای دانشگاه تربیت مدرس و «سیدحسین حسینی» برای مدیریت دانشگاه تهران را صادر کرده است.