تقدیر از مقام‌آوران علمی و ورزشی دانشگاه علامه

تهران- ایرنا- دانشجویان نمونه و مدال‌آوران المپیادهای ورزشی دانشگاه‌علامه‌طباطبائی در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ تقدیر شدند.

به گزارش گروه علمی ایرنا در حالیکه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیروز (سه شنبه) سرپرست این دانشگاه را منصوب کرد. عبدالله معتمدی رئیس پیشین دانشگاه علامه طباطبائی، روز قبل از دانشجویان نمونه و مدال‌آوران المپیادهای ورزشی دانشگاه در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در مراسمی با مهدی واحدی، معاون دانشجویی، محمدرضا قاسمیان مقدم، مدیر امور تربیت بدنی دانشگاه و جمعی از رؤسای دانشکده‌ها، در محل سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه تقدیر کرد.

معتمدی در این نشست اظهار کرد: باید ورزش را به سطح همه دانشکده‌ها ببریم و تحرک و شادابی را در میان دانشجویان گسترش ‌دهیم. امیدوارم با استفاده از تجربه‌های سال گذشته امسال را با نشاط و آمادگی بیشتر ادامه دهیم. در تابستان امسال تجهیزات خوبی برای سالن‌های ورزشی توسط معاونت دانشجویی و حوزه تربیت بدنی، خریداری شد.

رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با تبریک به افرادی که موفق به کسب مدال شدند و برای ارتقای دانشگاه نقش آفرینی کردند، گفت: می‌توانید در آینده انسان موفقی باشید. در نظر داریم گرنتی (کمک‌هزینه‌ای) در اختیار قهرمانان قرار دهیم تا بتوانند ایده‌های فنی و علمی خود را پیگیری کنند. امیدوارم با این برنامه از شما حمایت مالی شود تا اگر خواستید برنامه‌ای را اجرا کنید به‌راحتی انجام دهید.

وی تاکید کرد: دانشگاه علامه‌طباطبائی جایگاه علمی مناسبی دارد. یکی از مصوبات هیئت دولت برای این دانشگاه تجمیع دانشکده‌ها است. امیدوارم بتوانیم از ظرفیت‌های دانشگاه به درستی استفاده کنیم.

همچنین در این مراسم، از دانشجویان نمونه کشوری و دانشگاه علامه‌طباطبائی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و برنده جایزه نخبگانی البرز در سال ۱۴۰۳ و جمعی از مدال‌آوران المپیادهای ورزشی دانشجویی کشور در سال جاری تقدیر شد. افزون بر این، در پایان از کارشناس امور مربوط به دانشجویان نمونه و کارشناسان امور تربیت بدنی به جهت انجام هماهنگی‌های لازم و اعزام دانشجویان به مسابقات ورزشی تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha