تهران-ایرنا- حزب الله لبنان در موج دوم حملات موشکی امروز چهارشنبه خود، با ۴۰ فروند موشک شهر صفد و اطراف آن در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

به گزارش ایرنا، رسانه های صهیونیستی اعلام کرد که ۴۰ موشک از خاک لبنان به سمت شهر الصفد و اطراف آن شلیک شد و در نتیجه اصابت مستقیم یک موشک به ساختمانی در این شهر، ۳ صهیونیست زخمی شده اند.

در این راستا، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که در چارچوب حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و دفاع از لبنان و ملت آن، با ده ها فروند موشک شهرک صهیونیست نشین «حتسور» را هدف قرار داده است.

حزب الله در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «دادو» را دوبار با ده ها موشک هدف قرار داده است.

این عملیات حزب الله در پاسخ به حملات تجاوزگرانه امروز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و منطقه بقاع این کشور انجام شد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز در دو مرحله حملات گسترده ای را به لبنان صورت داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر بر شدت تجاوزگری خود به جنوب لبنان افزوده است که تاکنون صدها شهید و مجروح به همراه داشته است.

در پاسخ، مقاومت اسلامی لبنان نیز شهرک ها، شهرها و مواضع و تاسیسات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با صدها فروند موشک از جمله موشک های دوربرد فادی ۱، ۲ و ۳ و همچنین موشک بالستیک میان برد قادر ۱ هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرده است که به حملات به فلسطین اشغالی برای پشتیبانی از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.

رژیم صهیونیستی هدف از حملات خود به جنوب لبنان را بازگرداندن هزاران شهرک نشین آواره به خانه های خود در شمال فلسطین اشغالی عنوان کرده است. حزب الله لبنان اعلام کرده است که شهرک نشینان صهیونیست تنها زمانی قادر خواهند بود به خانه های خود برگردند که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پایان یابد.