۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85615137
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شلیک ۵۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی

۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85615137
شلیک ۵۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی

تهران- ایرنا- منابع خبری در آخرین تحولات خود از جبهه های نبرد در نوار غزه و لبنان، از شلیک ۵۰ فروند موشک از لبنان به مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، نظامیان ارتش صهیونیستی سه شنبه شب وارد خان‌یونس در نوار غزه شده اند و اکنون پس از خروج آن ها از مناطق معن، المناره و السلام در جنوب این شهر، پیکر بیش از ۴۰ شهید فلسطینی کشف شده است.

وزارت بهداشت فلسطین روز گذشته در جدیدترین آمار خود از شهادت ۴۱ هزار و ۶۳۸ شهروند فلسطینی طی ۳۶۱ روز جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه خبر داد.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از حدود ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

در جبهه لبنان نیز ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که از صبح امروز چهارشنبه تاکنون ۵۰ فروند موشک از خاک لبنان به سمت سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک شدند. شلیک این موشک ها در پاسخ به حملات تجاوزگرانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان صورت گرفت.

شبکه ۱۲ صهیونیستی نیز گزارش داد که در پی شلیک موشک از خاک لبنان ۱۰ ساختمان در شهرک صهیونیست نشین «المطله» مورد اصابت قرار گرفتند.

حزب الله لبنان صبح امروز چهارشنبه در بیانیه های جداگانه ای از هدف قرار دادن تجمع نظامیان صهیونیست در پادگان «شومیرا»، شهرک صهیونیست نشین «شتولا» و شهرک «مسکفعام» خبر داده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه جداگانه دیگری نیز از حمله موشکی به محل تجمع نظامیان صهیونیست و تجهیزات توپخانه آنها در منطقه «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

همزمان جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از صهیونیست ها در مناطق صفد، میرون و دشت الحوله در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی خواست که در نزدیک پناهگاهها بمانند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی نیز اذعان کردند که در پی کمین حزب الله لبنان برای نیروهای کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، ۲۰ نفر از آنها زخمی شده اند. این نظامیان قصد نفوذ به خاک لبنان در منطقه العدیسه را داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha