زاهدان - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهادت سیدحسن نصرالله آغاز مکتب این شهید بزرگوار است، گفت: این شهید والامقام شاگرد مکتب امام(ره) بود و عمر خود را صرف دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل توسلی روز سه‌شنبه در تجمع مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در پی شهادت سید حسن نصرالله، بیان کرد: جبهه مقاومت بزودی انتقام جدی جنایات رژیم صهیونیستی و دولت استکباری آمریکا را خواهد گرفت.

وی از سید حسن نصرالله به عنوان رهبری شجاع، دلاور، بصیر، فردی مجاهد و الگوی بزرگ یاد کرد و افزود: شهادت این شهید والامقام اگرچه خسارت بزرگی است؛ اما رژیم اشغالگر با عبور از خط قرمز مقاومت‌ و مسیر مقاومت پایان خود را تسریع بخشیده است.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی و کودک کش با این عملیات بزدلانه و به شهادت رساندن رهبران جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان، عزم ملت‌های مسلمان را برای مقابله با جنایت صورت گرفته، تقویت کرد.

وی با بیان اینکه سیدحسن نصرالله مانند حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت تبدیل به مکتب خواهد شد، ادامه داد: مسیر حرکت انقلاب و مقاومت با شهادت افراد متوقف نمی‌شود؛ همانگونه که پیشتر هم این اتفاق رخ نداده و نهضت مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت.

توسلی گفت: شهید سیدحسن نصرالله مانند شهید سلیمانی تاثیرگذاریش از خود سید حسن نصرالله بیشتر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ پیام نور سیستان و بلوچستان امروز در اعتراض به جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی، با برپایی تجمع و سردادن شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" نفرت‌شان را از جهان استکبار نشان دادند.

در این تجمع ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه قرائت شد و شرکت کنندگان انزجار خود را نسبت به رژیم جعلی اسرائیل فریاد زدند.