شهادت سیدحسن نصرالله خللی در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: وعده قرآن و تجربه‌ای که ما در دوران انقلاب اسلامی داشتیم گویای آن است که شهادت سیدحسن نصرالله جبهه مقاومت را قوی‌تر، هوشیارتر و مصمم‌تر خواهد کرد و خللی در این جبهه ایجاد نخواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، آیت‌الله مصطفی محامی در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله که با حضور اقشار مختلف مردم، علما، مسوولان، معتمدان و سران طوایف شیعه و اهل سنت در محل حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، با بیان اینکه این شهید والامقام یک عمر را مسیر مقاومت‌ و مبارزه سپری کرد، افزود: وی فردی فاضل، عالم، مدیر، مدبر و یک فرمانده نظامی لایق، شایسته و دارای روحیه معنوی و دارای ارتباط ویژه با خداوند متعال بود.

وی بیان کرد: شهید سیدحسن‌نصرالله انسان با اخلاق، متوازن و ولایتمدار بود و توانست سال‌ها جبهه مقاومت را پرچمداری کند و افتخارات فراوانی برای جبهه اسلام و مقاومت بیافریند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب مزد یک عمر مبارزه در راه اسلام را با شهادت گرفت.

امام جمعه زاهدان ولایتمداری را ویژگی‌های شاخص شهید سیدحسن‌نصرالله عنوان کرد و گفت: ولایتمداری، تبعیت از رهبری و اعتماد و ایمان شهید سید حسن نصرالله به فرمان رهبری باعث شد تا خط مقاومت را دنبال کنند و به پیروزی‌هایی دست پیدا کنند و یک عمر زندگی با سعادت ایشان به شهادت و سعادت ختم شد.

وی به طرح یک سوال پرداخت و خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله از میان ما و جبهه مقاومت رفت اما آینده جبهه مقاومت‌ چه خواهد بود؟ آیا با شکست مواجه می‌شود و آیا با توقف و رکود برخورد می‌کند؟ و بر حسب وعده قرآن و تجربه‌ای که ما در طول دوران انقلاب اسلامی داشتیم هرگز این گونه نخواهد شد و این شهادت‌ها سبب می‌شود جبهه مقاومت قوی تر، هوشیارتر و مصمم‌تر راه خود را دنبال کند و این مظلومیت‌ها دل آزادگان جهان را جذب و جبهه مقاومت را گسترش می‌دهد و در تاریخ اسلام همواره بوده و ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی این را تجربه کردیم و افراد زیادی را از ما گرفتند و در دوران دفاع مقدس انقلاب از مسیر خود نایستاد و به لطف رهبری امام خمینی(ره) و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، انقلاب با استحکام تمام مسیر خود را ادامه‌ داد.

آیت الله محامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) عنوان کردند که این انقلاب قله‌های جهان را فتح خواهد کرد و به برکت این دفاع مقدس ما توانستیم انقلاب خود را به جهانیان معرفی کنیم و قدرت خود را به رخ جهانیان بکشیم و همواره محکم و استوار بمانیم.

وی تاکید کرد: اگر این ایمان وجود داشته باشد پس یاری خداوند هم هست و از این جهت نگرانی برای جبهه مقاومت نیست و البته از دست دادن این عزیزان خسارت است و رخنه در اسلام ایجاد می کند اما زمینه رویش‌ها در جبهه اسلام فراهم می‌شود و این سید در جبهه مقاومت نیروهایی تربیت کرده که راهش را ادامه خواهند داد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: باید با خدا و شهدا عهد ببندیم که تا هنگامی که توان داریم مسیر انقلاب اسلامی، مقاومت و دفاع از اسلام و دفاع از مظلوم را دنبال کنیم، همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هر کس به هر شکل که می‌تواند باید مردم مظلوم فلسطین و لبنان را کمک کند و حداقل کار این است که نسبت به این جنایات رژیم صهیونیستی اعلام موضع کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha