شهرکرد – ایرنا – نماینده مردم شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ تنها بخشی از اقتدار ایران اسلامی را به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نشان داد گفت: عملیات وعده صادق۲ براساس دفاع مشروع ایران در مقابل جنگ‌افروزی رژیم اشغالگر و جنایتکار اسرائیل طراحی و اجرا شد.

احمد راستینه هفشجانی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: عمیات وعده صادق۲ نماد اراده ملی ایران اسلامی در دفاع از مهمان خود و مجاهدان جبهه مقاومت اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله بود.

وی اظهار داشت: عملیات وعده صادق ۲ بغض فروخفته ملت در پاسخ به عملیات‌های تروریستی فرماندهان جبهه مقاومت و سردار رشید اسلام سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان است.

عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه اراده جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت برای همه هموطنانمان یک باور عمیق است گفت: عملیات وعده صادق۲ نشان داد جمهوری اسلامی ایران در دفاع از استقلال، هویت ملی و تمامیت ارضی خود با کسی تعارف ندارد.

راستینه هفشجانی اضافه کرد: عملیات وعده صادق۲ نشان داد جمهوری اسلامی ایران میزبان باشرف برای مهمانان خود در هر عرصه‌ای است.

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق۲ موشک‌های هوا فضای سپاه با اقتدار زیر ساخت‌های نظامی رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد افزود: اوج این عملیات به همراه عملیات‌های جنگ الکترونیک سبب از کار افتادن سیستم‌های فرماندهی و راداری رژیم کودک‌کش اسرائیل و فرونشستن دردناک موشک‌های بالستیک در امنیتی‌ترین پایگاه‌های نظامی اسرائیل بود.

راستینه هفشجانی اضافه کرد: وقتی رژیم صهیونیستی از انهدام تعداد اف ۳۵ در پایگاه‌های نظامی خبر می‌دهد بیانگر این است که رهگیری‌های دقیق و هوشمندی اتفاق افتاده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تبلیغات رسانه‌ای رژیم اسرائیل با حمله‌های دقیق و هوشمند عملیات وعده صادق ۲ فرو ریخت.

نماینده مردم شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در این شرایط حساس هم جنگ رسانه‌ای را باخت و هم فضاسازی دروغ در طراحی قدرت خود را که در عملیات‌های تروریستی ظهور و بروز می‌کرد، بر باد داد.

وی تاکید کرد: طبیعی است در این شرایط اگر رژیم جنایتکار اسرائیل پاسخی بدهد پاسخ جمهوری اسلامی ایران صدها برابر قوی‌تر، دردناک‌تر و تا نابودی زیرساخت‌های رژیم اسرائیل پیش خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه‌شنبه شب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

همچنین در این اطلاعیه به رژیم صهیونیستی اخطار داده شد که اگر به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

«سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.