شیراز- ایرنا- اقشار و گروه های مختلف مردم شیراز عصر چهارشنبه در حمایت از عملیات وعده صادق ۲ که در پاسخ به جنایات های رژیم صهیونیستی انجام شد و همچنین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایان با سر دادن شعارهای "ما ملت حسینیم ذلت نمی پذیریم"، "سپاهی، ارتشی تشکر تشکر"، "نیروهای مسلح تشکر تشکر"، "شهید راه خدا سید حسن نصرالله"، "ای سید مجاهد راهت ادامه دارد"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "اسرائیل نابود است حزب الله پیروز است"، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت قاطع خود از مردم بی دفاع فلسطین و لبنان اعلام داشتند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ برابر با اول اکتبر ۲۰۲۴ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت. این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا در حالیکه برای سخنرانی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد، دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد و هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.


حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

«سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی در جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مذاکره کننده این جنبش برای توافق آتش بس، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.