استاندار فارس: عملیات وعده صادق ۲، نمایش اقتدار نظام اسلامی بود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، با اشاره به انجام عملیات وعده صادق ۲ توسط نیروهای مسلح کشورمان علیه جنایات صهیونیست ها گفت: این عملیات، نمایش اقتدار و صلابت نظام اسلامی بود.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، چهارشنبه در یادواره شهدای امدادگر فارس در شیراز افزود: امروز جمهوری اسلامی به واسطه خون مطهر و پاک شهدا به سطح قابل توجهی از از اقتدار و توانمندی توام با ایمان رسیده است.

او ادامه داد: عملیات دیشب که پاسخی کوبنده به جنایات و تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی بود، موجب خوشحالی و غرور تمام ایرانیان با غیرت و با شرف شد چرا که همه عالم بیش از پیش به پستی و رذالت رژیم منحوس صهیونیستی پی بردند.

وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی افزود: این شهید بزرگوار که پرچمدار مقاومت بود به دست شقی ترین موجودات به شهادت رسید و این شهادت آن هم به دست خبیث ترین موجودات در نزد خداوند بالاترین پاداش است.

استاندار فارس: عملیات وعده صادق ۲، نمایش اقتدار نظام اسلامی بود

استاندار فارس گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج مقابله‌ و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته و این مبارزه تا رهایی کامل مظلوم ادامه خواهد داشت.

ایمانیه افزود: قطعا خون شهدا باعث عزت و سرافرازی ایران عزیز شده و بنابراین همه وظیفه داریم بکوشیم تا حداقل بخشی از دین خود را به شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنها ادا کنیم.

وی، با اشاره به نقش ارزشمند امدادگران در دوران دفاع مقدس گفت: حفظ جان رزمندگان که هر کدام ذخیره‌ای برای انقلاب اسلامی بوده‌اند در دوران دفاع مقدس بر عهده امدادگران بود و امروز هم آنها همانند گذشته در کنار مردم و یاری گر آنها هستند.


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ برابر با اول اکتبر ۲۰۲۴ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت. این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا در حالیکه برای سخنرانی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد، دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد و هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

«سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مذاکره کننده این جنبش برای توافق آتش بس، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha