امام جمعه شیراز: وعده صادق۲ بیانگر عزم نظام در دفاع از امت اسلام بود

شیراز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: نیروهای مسلح و سپاه همیشه در صحنه ما، در انجام عملیات وعده صادق۲ کاری سترگ انجام دادند و این عملیات قدرتمندی و تصمیم جدی نظام برای دفاع از خود و امت اسلام نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله لطف‌الله دژکام در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز، با تسلیت شهادت حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله، گفت: تمام دستگاه استکبار به مشارکت صهیونیست‌ها آمدند و با بمب‌های آمریکایی؛ بیش از ۸۰ تن بمب برای کشتن یک نفر استفاده کردند که این عظمت سید حسن نصرالله را می رساند.

وی افزود: خیل عظیم امت اسلامی راه سید مقاومت را ادامه می‌دهند و هر قطره خون او تبدیل به هزاران گردان ‌حزب الله خواهد شد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: باید قدردان نیروهای مسلح باشیم که برای امنیت کشور زحمت می‌کشند؛ بزرگ‌مردانی که در میدان نشان دادند، همه جای ایران آشیانه موشک‌هایی است که در عرض چند دقیقه می‌تواند تل آویو را نابود کند.

دژکام با بیان اینکه موشک‌های عملیات وعده صادق۲ از جای جای کشور شلیک شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور می توانند از یک پایگاه نیز این همه موشک را بزنند، اما دشمن باید بداند با یک شهر و یک مکان طرف نیست و امروز همه ایران اسلامی سنگر مدافعان اسلام هستند.

وی اضافه کرد: نیروهای ایران اسلامی از هر گوشه ایران می تواند حمله ای تدارک دیده که به منافع تمام‌ استکبار به شعاع پنج هزار کیلومتر حمله کند و این قدرتمندی سربازان امام زمان(عج) را می رساند.

دژکام ادامه داد: این بُعد از عملیات وعده صادق، بسیار مسرت بخش است که اقدام ایران در پاسخ به وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی، مردم لبنان و ملت بی‌پناه غزه را خوشحال کرد.

امام جمعه شیراز گفت: امنیت داخل کشور و مرزها به عهده نیروهای فرماندهی انتظامی کشور است که در این مسیر شب و روز نمی شناسند و طی یکسال گذشته بیش از ۹۰ شهید برای حفظ امنیت کشور تقدیم کردند.

وی همچنین با اشاره بزرگداشت نیروی دریایی سپاه، اظهار کرد: امیدواریم همانطور که این نیروها خلیج فارس را از شر دشمن ایمن می‌کنند، خداوند به آنها عزت عطا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha