کرمانشاه-ایرنا- امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: شهید سید حسن نصرالله تبدیل به یک مکتبی شده که تربیت شدگان آن طومار رژیم صهیونیستی را در هم خواهد پیچید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بیان کرد: شهید سید حسن نصرالله ساختار حزب الله را به گونه ای طراحی کرده که با خیال راحت می توانیم بگوییم حتی اگر او هم نباشد دیگر رزمندگان اسلام می توانند رسالتش را پیش ببرند.

وی ادامه داد: دشمن خیال می کرد که با شهادت سید حسن نصرالله پرونده حزب الله را می بندد اما اینگونه نیست چرا که در راس حزب الله و جبهه مقاومت رهبر عزیزمان قرار دارد.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: شهیدان حاج قاسم سلیمانی و نصرالله الگوهای ما هستند و تبعیت از آنان منجر به پیروزی جبهه حق علیه باطل می شود لذا با بصیرت نباید بگذاریم خون شهیدانمان پایمال شود.

وی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران نیز گفت: اهمیت خطبه های امروز رهبری که بزرگترین گردهمایی سیاسی ملت ایران محسوب می شود کمتر از عملیات وعده صادق نیست چرا که سیاست های جبهه مقاومت تبیین می شود و خون تازه ای در رگ های آن جاری می شود.

امام جمعه موقت تهران در ادامه عملیات وعده صادق را اقتدار نیروهای مسلح ما دانست و گفت: به رژیم صهیونیستی هشدار می دهیم که اگر بخواهد حماقت کند پاسخ بعدی ما سخت تر و کوبنده تر خواهد بود.

وی افزود: آن دسته از کشورهای سست عنصر و آمریکای جنایتکار نیز اگر بخواهند با اسراییل همراهی کنند جمهوری اسلامی تمام منافعشان را به آتش خواهد کشید.

سخنران قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه نیز سردار مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه بود که به مناسبت هفته این نیرو بیان کرد: در شهر کرمانشاه هشت کلانتری هوشمند اجرایی شده که توسط دوربین ۲۴ ساعته تمام اتقافات خیابان ها و کوچه ها را پایش می کنند تا بتوانیم رویدادهای خیابانی را کنترل کنیم.

وی در ادامه سیاست پیشگیری را مقدم بر اقدامات سلبی دانست و گفت: در نتیجه اقدامات انجام شده جمع کل سرقت ها در ۶ ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش داشته است.

حاجیان ادامه داد: با توجه به سیاست های پیشگیرانه موفق شده ایم سرقت از منازل را ۴۶ درصد کاهش دهیم.

وی استفاده از پابند الکترونیک برای سارقان سابقه دار را نمونه اقدامات انجام شده عنوان کرد.