امام جمعه اهل سنت کرمانشاه: ایران اسلامی امروز چشم امید مسلمانان جهان است

کرمانشاه-ایرنا- امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه گفت: ایران اسلامی سرافراز امروز نماد مقاومت در برابر عدو صهیونی بوده و چشم امید تمام مسلمانان جهان است.

به گزارش ایرنا؛ ماموستا مُلا عبدالرحمن مرادی در خطبه های نماز جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه افزود: امروز چشم تمام مردم جهان و ابرقدرت ها و امت اسلامی و مخالفین و موافقین به ایران و تهران و رهبری دوخته شده است.

وی اظهار کرد: امروز تمام بشریت منتظر پیام و اقدام خط مقدم جهاد و ایثار و مقاومت یعنی نظام اسلامی هستند.

خطیب جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه اضافه کرد: امروز امید امت مظلوم اسلامی و مسلمین فلسطین، غزه، لبنان، یمن، عراق، سوریه، افغانستان و سایر بلاد اسلامی منتظر افتخار آفرینیهای مجاهدان سنگر مقاومت با رهبری مقام معظم رهبری هستند و اقامه نماز جمعه تهران در این شرایط حساس توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ترس و دلهره را در اندام صهیونیسم جنایتکار و آمریکا و ایادی آنان انداخته است.

ماموستا مرادی افزود: پاسخ نظامی ایران اسلامی به قلب سرزمین های اشغالی ، شادی و شور و شعف را در دل مردم غزه و لبنان و فلسطین و کل مسلمین و آزادگان جهان ایجاد کرد چرا که اسراییل ستمگر با ترور رهبران مقاومت خاصتا سید مقاومت سید حسن نصرالله این امام مجاهد و مرد میدان نبرد و با حمله به لبنان و نابودی غزه قصد پیشروی دارد و داعیه ۸۰ساله نیل تا فرات را هنوز در سر می پروراند که با شیرمردان جهبه مقاومت روبرو شده و کاری از پیش نبرده اما جرات پیدا کرده که پیشروی کند.

وی گفت: کارشناسان سیاسی نظامی اقرار به ناتوانی گنبد آهنین موهوم اسراییل در برابر موشک های توانمند ایران اسلامی کردند و ما از سپاه پاسداران و نیروهای مخلص و دانشمندان هوا فضای سپاه کمال تقدیر و تشکر را داریم.

امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه در ادامه گفت: این نماد استقامت ، ایمان ، اراده و هدفمندی نیروی های مسلح است که بیاد داریم در دوران دفاع مقدس و تحمیل جنگ هشت ساله چقدر توان و نیرو و قدرت داشتیم و الان در کجای معادلات منطقه ای و جهانی قرار داریم.

ماموستا مرادی همچنین تصریح کرد: وظیفه تمام امت اسلامی و ملت ایران اعم از اقوام و مذاهب و فرق و قومیت ها و موافق و مخالف و جناح ها و حزب ها و گروهها این است که پشتیبان و حامی نظام اسلامی باشند زیرا مرکزیت جبهه مقاومت در حال حاضر ایران و رهبر معظم و نیروهای مسلح هستند و لازم است اختلافات کنار گذاشته شود و ید واحده ای بر علیه جبهه کفر و اسرائیل و تجاوزگران باشیم.

خطیب جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های خود به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و با تبریک این هفته به مجموعه انتظامی استان کرمانشاه از پرسنل فراجا برای تامین نظام و امنیت در کشور و استان قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha