جمعه نصر و عملیات وعده صادق ۲ هراس در دل دشمنان انداخته است

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با یادآوری عملیات وعده صادق ۲ و جمعه نصر (مراسم گرامی داشت شهادت حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان) با حضور مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران با مشارکت بی نظیر نمازگراران؛ گفت: این ۲ رویداد مهم موجب هراس دشمنان و امیدواری دوستان انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین « حبیب الله غفوری» در خطبه های این هفته (۲۰ مهرماه) نماز جمعه شهر کرمانشاه؛ همچنین به گرامی داشت سالگرد عملیات « طوفان القصی» اشاره کرد و شهادت " رهبران مقاومت؛ اسماعیل هنیه و حسن نصرالله را شعله فروزانی برای جبهه مقاومت قلمداد کرد که مانند راه امام حسین (ع) که امروز عالم گیر شده هرگز خاموش و فراموش نمی شوند.

وی حرکت های مجاهدانه و شجاعانه در حال اجرای جبهه مقاومت در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح آمریکا و رژیم صهیونیستی را نمونه آشکاری از ادامه راه رهبران جبهه مقاومت معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در بخش دیگری از سخنان خود، به سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در ۲۰ مهر سال ۹۰ اشاره و بیان کرد: این سفر منشاء انجام پروژه های با خیر و برکتی برای استان کرمانشاه بود و در یاد مردم دیار ماندگار است.

امام جمعه کرمانشاه بیان اینکه استان کرمانشاه ۹۸۰۰ شهید از همه مذاهب و اقوام در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: به یاد شجاعت و دلاوری در این هفته کنگره ملی شهدای کرمانشاه در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مهرماه برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری همچنین به سالگرد شهادت حضرت معصومه (س) در ۱۰ ربیع الثانی اشاره کرد و از مراکز فرهنگی خواست در تبیین ویژگی های این بانوی بزرگ اسلام بیشتر بکوشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سالگرد شهادت عالم مجاهد آیت الله اشرافی اصفهانی را گرامی داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha