رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: مکان برگزاری بازی تیم های فوتبال داماش و پارس جنوبی جم از ورزشگاه شهید عضدی به ورزشگاه سردارجنگل رشت تغییر یافت.

علیرضا وهابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم های فوتبال داماش و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز در هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته بک باشگاه‌های کشور جام آزادگان در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می‌روند.

وی افزود: پیش از این قرار بود این مسابقه در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت برگزار شود اما به دلیل کاشت مجدد و عدم آسیب رسانی به چمن این ورزشگاه، این بازی در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان ادامه داد: از سوی دیگر طبق هماهنگی با سازمان لیگ و همچنین مسئولان ۲ باشگاه، زمان برگزاری این دیدار نیز از ساعت ۱۶ به ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه تغییر یافته است.

وی اضافه کرد: بلیت فروشی این مسابقه نیز آغاز شده و طرفداران و هواداران تیم فوتبال داماش که قصد دارند از نزدیک نظاره‌گر این بازی باشند، با تهیه بلیت به ورزشگاه سردارجنگل رشت مراجعه کنند.

وهابی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده استان گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور نیز، روز گذشته در هفته ششم این مسابقات در یک بازی خارج از خانه مقابل مس سونگون قرار گرفت که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، خرداد ماه سال گذشته با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، چمن طبیعی و نصب صندلی در سکوهای ورزشگاه شهید عضدی رشت با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود.