۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85618229
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرار داماش از قعرنشینی، شهرداری آستارا همچنان در انتهای جدول 

رشت - ایرنا - هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور انجام شد و اینک تیم فوتبال داماش گیلان با تساوی خارج از خانه اندکی از تیم‌های انتهای جدولی فاصله گرفت اما شهرداری آستارا با شکست خانگی همچنان در بین تیم‌های قعر جدول است.

به گزارش ایرنا، در هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور جام آزادگان، تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در یک دیدار خانگی مقابل تیم پالایش نفت بندرعباس قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد.

این نماینده گیلان که تاکنون در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و بین تیم‌های انتهای جدولی است در این بازی نیز با یک گل مغلوب مهمان خود شد تا هچمنان به روند ناکامی‌های خود ادامه دهد.

تیم فوتبال شهرداری آستارا هم اکنون از پنج بازی خود فقط یک امتیاز کسب کرده و شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارد و اگر این روند نزولی ادامه یابد، بی شک این تیم از هم‌اینک یکی از گزینه‌های اصلی سقوط از این مسابقات بشمار می رود.

تیم فوتبال داماش گیلان جام آزادگان را با تساوی آغاز کرد

خانه تکانی گسترده داماش گیلان با جذب ۱۵ بازیکن جدید

به هرحال مسئولان این باشگاه و نیز شهرستان آستارا باید فکری به حال این تیم کنند تا با برطرف شدن مشکلات موجود، کادرفنی و بازیکنان با روحیه بهتر در بازی‌ها و در ادامه مسابقات حضور یابند.

این در حالی است که تیم فوتبال شهرداری آستارا فصل گذشته نیز شرایط مناسبی در جدول رده بندی نداشت و تا هفته‌های پایانی یکی از گزینه‌های سقوط از این مسابقات محسوب می شد اما در نهایت توانست سهمیه خود را در لیگ دسته یک کشور حفظ کند.

فرار داماش از تیم‌های انتهای جدولی

اما تیم فوتبال داماش گیلان دیگر نماینده استان در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور که با تغییرات گسترده در مسابقات فصل جاری جام آزادگان حضور یافته است در سه هفته ابتدایی نتوانست نتایج خوبی کسب کند که این امر منجر به نارضایتی طرفداران این تیم شده بود.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا فصل گذشته نیز شرایط مناسبی در جدول رده بندی نداشت و تا هفته‌های پایانی یکی از گزینه‌های سقوط از این مسابقات محسوب می شد اما در نهایت توانست سهمیه خود را در لیگ دسته یک کشور حفظ کند

این در حالی است که تیم فوتبال داماش گیلان در هفته چهارم این رقابت‌ها و در یک بازی خارج از خانه با یک گل برابر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به برتری رسید تا نخستین پیروزی این تیم در رقابت‌های فصل جاری در یک بازی خارج ار خانه رقم زده شود.

داماشی‌ها در هفته پنجم این مسابقات نیز در دومین بازی متوالی خارج از خانه خود در شیراز رو در روی تیم شهرراز قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تیم داماش از ۲ بازی خارج از خانه چهار امتیاز کسب کرد.

این نماینده گیلان که در سه بازی(۲ بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه) ابتدایی لیگ دسته یک کشور فقط ۲ امتیاز کسب کرده بود و بین تیم‌های انتهای جدولی قرار داشت با کسب چهار امتیاز از ۲ بازی موفق شد تا از تیم‌های انتهای جدولی فاصله بگیرد.

البته حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش پس از عدم پیروزی این تیم در ۲ بازی خانگی وعده داده بود که شرایط داماش بهتر خواهد شد و با گذشت زمان بازیکنان این تیم هماهنگ‌تر شده و نتایج بهتری را کسب می کنند.

فرار داماش از قعرنشینی، شهرداری آستارا همچنان در انتهای جدول 

سرمربی تیم فوتبال داماش پیش از این گفته بود که به دلیل تغییرات زیاد در ترکیب این تیم به زمان بیشتری برای هماهنگی و نیز انجام دوره بدنسازی دارند که با توجه به موفقیت این تیم در هفته‌های چهارم و پنجم طرفداران داماش انتظار دارند این تیم در ادامه مسابقات هم به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

البته یکی از نقاط ضعف تیم داماش طی سه هفته ابتدایی رقابت‌ها از دست دادن فرصت‌های زیاد گلزنی بود که نشان می دهد این تیم به یک مهاجم زبده نیاز دارد که البته سرمربی این تیم نیز به این ضعف تیمش آگاهی داشت اما اعلام کرد که مهاجمان حاضر نیز با تمرینات بیشتر می توانند این نقیصه را برطرف کنند.

در هفته ششم این رقابتها، تیم داماش گیلان روز پنجشنبه ۱۹ مهر در یک بازی خانگی مقابل تیم پارس جنوبی جم قرار می‌گیرد که بی‌شک طرفداران پرشمار این تیم انتظار دارند که داماشی‌ها با برتری مقابل حریفش، نخستین پیروزی خانگی خود را در این بازی در ورزشگاه شهید عضدی رشت جشن بگیرند

به هر حال تیم فوتبال داماش طی ۲ هفته اخیر روند رو به رشدی را آغاز کرده و طرفداران هم امیدوارند که این روند همچنان ادامه یابد تا تیم از انتهای جدول فاصله زیادی گرفته و خود را به میانه‌های آن برساند.

اما در هفته ششم این رقابت‌ها تیم فوتبال داماش گیلان باید روز پنجشنبه ۱۹ مهر ماه در یک بازی خانگی مقابل تیم پارس جنوبی جم قرار گیرد که بی شک طرفداران پرشمار این تیم انتظار دارند داماشی‌ها با برتری مقابل حریف، نخستین پیروزی خانگی خود را در این بازی در ورزشگاه شهید عضدی رشت جشن بگیرند.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده استان گیلان در هفته ششم این مسابقات هم باید روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم مس سونگون برود که به طور حتم طرفداران شهرداری آستارا امیدوارند این تیم با کسب امتیاز این بازی را به اتمام برساند.

هم اینک تا پایان هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم پیگیری می شود، داماش گیلان با کسب ۶ امتیاز در رتبه سیزدهم و تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با کسب یک امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha