رشت - ایرنا - مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم داماش را به خوبی آنالیز کرده بودیم و نقاط قوت و ضعفش را می‌شناختیم.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا غنی زاده عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمهای داماش و پارس جنوبی جم در رشت اظهار کرد: با توجه به فلیم‌هایی که از بازی داماش دیده بودیم، در طول هفته روی نقاط قوت این تیم کار کرده بودیم.

وی افزود: در جریان این دیدار و در زمان‌های مختلف می دانستیم که داماش با چه روشی بازی خواهد کرد و به همین دلیل این تیم نتوانست در این بازی موقعیت گلزنی مناسبی کسب کند.

مربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد: در نیمه نخست این بازی، تیم ما چند موقعیت مناسب گلزنی داشت، اما در لحظات پایانی داور یک ضربه پنالتی به ضرر ما اعلام کرد و ما فقط از روی نقطه پنالتی گل دریافت کردیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم هم مالکیت بازی در اختیار ما بود و توانستیم به گل مساوی دست یابیم، البته داور می توانست یک ضربه پنالتی به سود ما اعلام کند.

غنی زاده بیان کرد: به هر حال در این دیدار بازیکنان ما بسیار خوب ظاهر شدند و مستحق پیروزی بودیم ضمن اینکه بازیکنان ما با تمام توان خود و با انرژی زیاد در این بازی حضور یافتند و به همین دلیل از آنان قدردانی می کنم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طرفداران پارس جنوبی جم قابل تقدیر هستند که این مسافت طولانی را طی کردند و در رشت حضور یافتند تا از تیم خود حمایت کنند و به خوبی هواداران به بازیکنان ما انگیزه دادند.

غیبت کادر فنی داماش در نشست خبری

حمید درخشان سرمربی و سایر اعضای کادر فنی تیم فوتبال داماش در نشست خبری پس از بازی این تیم مقابل پارس جنوبی جم حضور نیافتند.

با وجود اینکه خبرنگاران مدت زیادی را منتظر حضور کادرفنی داماش در اتاق کنفرانس ماندند اما هیچ یک در این نشست خبری حضور نیافتند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال داماش و پارس جنوبی جم عصر پنجشنبه در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور جام آزادگان در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.