خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: محموله کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان؛ سردار یحیی الهی روز شنبه اظهار داشت: در راستای اجرای سلسله طرح های مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، مأموران انتظامی خرم آباد حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۹ خرم آباد در بازرسی از خودروی متوقف شده ۲۶۴ ثوب کاپشن خارجی فاقد مجوز به ارزش ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است.

کشف و ضبط بیش از ۶ هزار بسته کاغذ A۴ قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در الیگودرز

سردار الهی اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۶ هزار و ۶۱ بسته کاغذ A۴ قاچاق فاقد مجوز کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظریه کارشناسان ۹ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار الهی بیان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار دارد لذا شهروندان تقاضا داریم، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.