۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85620317
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف محموله ۱۳ میلیارد ریالی کندو و زنبور عسل در رومشکان

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان رومشکان گفت: محموله ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کندو زنبور عسل فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مصطفی تیموری روز دوشنبه اظهار داشت: در قالب اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان رومشکان ضمن اجرای طرح ایست و کنترل در محور اصلی شهرستان به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از بازرسی بار خودرو مشخص شد حامل ۲۷۰ قطعه کندو به همراه زنبور عسل، فاقد هرگونه مجوز حمل و بهداشت است.

سرهنگ تیموری ارزش محموله توقیفی را طبق نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: پرونده در این خصوص تشکیل و با هماهنگی مراجع قضائی، جهت سیر مراحل بعدی تحویل کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان شد.

متلاشی شدن باند سارقان منزل و مغازه در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: ۲ سارق و ۲ مالخر در این شهرستان دستگیر و به پنج فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ علی اسدالهی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه ۲ سارق و ۲ مالخر را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، طی عملیاتی آنان را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: متهمان پس از مواجهه حضوری توسط مالباختگان شناسایی و در تحقیقات فنی پلیس تا کنون به پنج فقره سرقت منزل و مغازه معترف شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha