رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: با توجه به انجام قرعه‌کشی مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی کشور قرعه داماش به مراتب مشکل‌تر از شهرداری بندرآستاراست.

علیرضا وهابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله سوم رقابت‌های فصل جاری جام حذفی کشور انجام شد که طی آن تیم داماش باید با تیم پارس جنوبی جم روبرو شود.

وی افزود: همچنین تیم فوتبال شهرداری آستارا دیگر نماینده استان در مرحله سوم رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور باید مقابل تیم فوتبال آبی پوشان حمیدیه قرار گیرد که بازی به مراتب آسان‌تری نسبت به داماش در این مرحله دارد.

وی ادامه داد: البته هر ۲ تیم فوتبال داماش و شهرداری بندرآستارا در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی کشور طبق قرعه‌کشی انجام شده، میزبان هستند که امید است با توجه به میزبانی، هر ۲ نماینده گیلان بتوانند به مرحله چهارم این رقابت‌ها راه یابند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: مرحله سوم رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور با حضور ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک به همراه ۱۴ تیم صعود کننده از مراحل قبلی برگزار می‌شود.

وهابی خاطرنشان کرد: مرحله سوم رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور یادواره آزادسازی خرمشهر طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ آبان ماه امسال به صورت تک بازی برگزار خواهد شد و ۱۶ تیم برتر این مرحله به دور چهارم راه می یابند.

وی اظهار کرد: در مرحله چهارم نیز ۱۶ تیم صعود کننده از مرحله سوم به همراه ۱۶ تیم حاضر در رقابتهای لیگ برتر، طبق قرعه کشی رو در روی هم قرار می‌گیرند که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در لیگ برتر حضور دارد، در این مرحله حضور خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، رقابتهای فوتبال جام حذفی کشور با عنوان گرامیداشت آزادسازی خرمشهر به صورت تک ‌حذفی و تک بازی برگزار می‌شود و یکی از سهمیه‌های اصلی ایران در لیگ آسیا، به قهرمان جام حذفی تعلق می‌گیرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که یکی از تیم‌های شهرستانی افتخارآفرین این مسابقات محسوب می‌شود، در سالهای ۶۵ و ۶۹ عنوان قهرمانی و در سالهای ۶۶ و ۶۷ عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام حذفی کشور را کسب کرد و با ۲ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی، یکی از پرافتخارترین تیم‌های کشور در مسابقات جام حذفی کشور است.