۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85616511
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

حضور ۴۱ تیم گیلان در لیگ‌های مختلف فوتبال وفوتسال کشور

رشت - ایرنا - رئیس هیات فوتبال گیلان گفت: ۴۱ تیم از استان در لیگ‌های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور حضور می‌یابند.

قربانعلی الماس‌خاله روز ... در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد ۲۰ تیم در رده سنی بزرگسالان، هفت تیم در رده سنی امید، هفت تیم در رده جوانان، چهار تیم در رده سنی نوجوانان و سه تیم هم در سطح نونهالان به عنوان نمایندگان گیلان در رقابت‌های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر ۲ بخش بانوان و آقایان هستند.

وی افزود: از این تیم ها ۱۲ تیم در لیگ‌های برتر، ۱۱ تیم در لیگ‌های دسته یک، سه تیم در لیگ‌های دسته دوم، ۶ مورد در لیگ‌های دسته سوم و ۹ تیم دیگر در لیگ‌های مناطق حضور دارند.

وی عنوان کرد: تیم‌های فوتبال نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ملوان بندرانزلی و نیز تیم فوتبال بانوان ملوان نمایندگان گیلان در لیگ برتر فوتبال کشور هستند، همچنین شاهین خزر رودسر در لیگ برتر فوتبال ساحلی، تیم بانوان داماش گیلان در لیگ برتر بانوان فوتبال ساحلی و ملوان بندرانزلی در لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور حضور خواهند داشت.

رئیس هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: تیم‌های فوتبال داماش و شهرداری بندرآستارا در لیگ دسته یک مردان کشور، هیرادگستر رشت در لیگ فوتبال دسته یک بانوان کشور، ملوان بندرانزلی در لیگ دسته یک فوتبال ساحلی، سپیدرود رشت در لیگ دسته یک امیدهای کشور، تیم های سپیدرود، شهدای نویر بندرانزلی و مقاومت گوراب زرمیخ در لیگ دسته یک جوانان کشور و نیز تیم جام آوران در لیگ دسته یک نوجوانان کشور و تیم‌های بانوان هیات چابکسر و شهرداری لنگرود در لیگ دسته یک فوتسال بانوان حضور می‌یابند.

الماس‌خاله بیان کرد: تیم‌های سپیدرود رشت و چوکا تالش به عنوان نمایندگان گیلان در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور هستند ضمن اینکه تیم فوتبال بانوان ملوان ب بندرانزلی نیز به عنوان تنها نماینده این استان در رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم بانوان کشور است.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های فوتبال امید تازه آباد چاف لنگرود، پاس گیلان، اتحاد فومن، ملوان ب بندرانزلی و مقاومت گیلان نمایندگان این استان در رقابتهای فوتبال لیگ دسته سوم مردان کشور و قهرمان فوتسال بانوان گیلان نیز به عنوان نماینده این استان در رقابتهای لیگ دسته سوم کشور حضور خواهد یافت.

رئیس هیات فوتبال گیلان در ادامه گفت: همچنین تیم فوتبال بزرگسالان آمارد لاهیجان، تیمهای امید چوکا تالش و آمارد لاهیجان، تیمهای جوانان بنادر و دریانوردی انزلی، فجرلاهیج لاهیجان و اتحاد فومن، تیم فوتبال نوجوانان اتحاد فومن و تیمهای فوتبال نونهالان سپیدرود رشت و شهرداری ماسال به عنوان نمایندگان گیلان در رقابتهای لیگ‌های مناطق کشور هستند.

الماس‌خاله اظهار کرد: امیدواریم نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ‌های برتر بدرخشند و سهمیه خود را حفظ کنند، ضمن اینکه نمایندگان گیلان در لیگ‌های دسته یک، دو، سه و نیز مناطق کشور بدرخشند و به لیگ‌های بالاتر صعود کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha