کنگاور - ایرنا - تیم فوتبال «هندی‌آباد» کنگاور در شرق کرمانشاه موفق شد در فینال مسابقات لیگ دسته اول این شهرستان حریف خود تیم «کارخانه» را شکست داده و دومین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال هندی آباد با تلاش بازیکنانی که از محله محروم و کم‌برخوردار اسلام‌آباد (هندی‌آباد) آمده‌اند، موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام شهدا شد؛ این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم برتر شهرستان کنگاور برگزار شد و هندی آباد توانست با نمایش خوب خود به فینال راه یابد.

در بازی نهایی، هندی آباد با تیم کارخانه که از روستای کارخانه آمده بود، به مصاف هم رفتند؛ در این رقابت پرتنش هندی‌آباد با یک گل از نقطه پنالتی به پیروزی رسید و برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ دسته یک کنگاور شد.

از نگاه مسوولان هندی آباد پیروزی آنها نه تنها نشان‌دهنده مهارت‌های فنی بازیکنان، بلکه نتیجه تلاش‌های مستمر و پشتکار آنها بود.

کاپ قهرمانی در مراسمی توسط مجید بدیه، عضو شورای شهر کنگاور و اهل محله هندی آباد به کاپیتان تیم مختار آذرآباد، اهدا شد.

حضور پرشور طرفداران هندی آباد در ورزشگاه شهید قلیوند نیز تأثیر بسزایی در موفقیت آنها داشت بطوریکه خود ورزشکاران نیز اذعان داشتند این حمایت‌ها باعث ایجاد انگیزه مضاعف برای بازیکنان شده ضمن اینکه جو فوق‌العاده‌ای را در ورزشگاه حاکم کرد.

از دیگر نکات قابل توجه این مسابقات حضور عبدالله خوش چشم فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال ایران بود که خود اهل کنگاور است. او با نظارت بر بازی و اهدای لباس‌های ورزشی به تیم برنده، از بازیکنان تقدیر کرد و نشان داد که فوتبال محلی می‌تواند مورد توجه بزرگان این رشته نیز قرار گیرد.

میلاد گشانی یکی از ستاره‌های تیم هندی آباد نیز با زدن پنج گل در طول مسابقات به عنوان آقای گل لیگ کنگاور شناخته شد. این موفقیت‌ها نه تنها به اعتبار تیم هندی آباد افزود، بلکه نویدبخش آینده‌ای روشن برای فوتبال این محله است.