ساری - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: با توجه به افزایش بیماران سرطانی عملیات اجرایی ساخت بخش جدید در بیمارستان روحانی آیت الله روحانی بابل با ظرفیت ۲۲ تخت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر سید علی مظفر پور امروز سه شنبه همزمان با آغاز عملیات اجرایی این بخش درمانی اظهار کرد: ساخت بخش جدید هماتولوژی و انکولوژی بیمارستان روحانی بابل با توجه به افزایش بیماران سرطانی یک امر ضروری بود آغاز شد.

وی گفت: بخش جدید هماتولوژی و انکولولوژی این مرکز با مشارکت نیکوکاران بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل احداث خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به این مطلب که در نقشه اولیه این مرکز بخش هماتولوژی و روماتولوژی(سرطان) در یک بخش طراحی شده بود و بیماران بصورت مشترک بستری می شدند، اظهار کرد: با توجه به آمار بالای بستری بیماران سرطانی بیشتر مواقع بیماران سرطانی با کمبود تخت مواجه و روزهای طولانی در انتظار تخت خالی بودند.

وی گفت: این موضوع یکی از معضلات و مشکلات این مرکز بود که با پیگیری‌های صورت گرفته با مشارکت خیرین ، ساخت بخش جدید هماتولوژی و انکولولوژی با ظرفیت ۲۲ تخت آغاز شد.

مظفر پور تصریح کرد: این بخش در طبقه همکف بیمارستان آیت الله روحانی بابل با مساحتی حدود ۵۰۰ مترمربع با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریالی خیرین و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بابل ساخته می شود.