اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نهضت خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی با تداوم اجرای طرح شهید عجمیان و احداث و نوسازی مدارس مناطق‌ کم‌ برخوردار تا رفع تمامی کمبودها، ادامه داشته و بی پایان است.

به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح ٢٧ مدرسه و پایان کار مرمت ۲۵۷مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان اظهار کرد: بسیج سازندگی با توافقی که با نوسازی مدارس انجام شده ۲۷ مدرسه در سراسر استان را احداث کرده است که بخش عمده‌ای از آنها در مناطق سخت‌گذر و پیش از این کانتینری، کپری و سنگی بودند.

وی افزود: بخشی از ساخت و ساز در منطقه الهیه در جنوبی ترین نقطه اهواز است که در حال حاضر یک مدرسه ۶ کلاسه در آن افتتاح شده که آغازی برای یک مجتمع بزرگ است و در آینده توسعه پیدا می کند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بخشی از مشکلات آموزشی و کمبود امکانات تحصیلی نیز مربوط به دختران بود که افتتاح یک مدرسه دخترانه در این منطقه، رضایت خانواده ها را به دنبال داشت.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان کرد: مدرسه‌سازی همچنان نیز در اولویت کار سپاه و بسیج سازندگی است و تلاش می شود مدارس منطقه الهیه با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان توسعه یابد.

به گزارش ایرنا ، آیین افتتاحیه ۲۷ مدرسه ساخت شده با ۴۹ کلاس درس به همت بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) و نوسازی مدارس در سراسر استان و اختتامیه کار تعمیر و مرمت ۲۵۷ مدرسه با یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس در ۱۷ شهرستان در قالب طرح شهید عجمیان توسط گروه های جهادی برگزار شد.