۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85595003
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۵۷ مدرسه خوزستان شاداب‌سازی شدند

اهواز - ایرنا- مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از شاداب سازی ۲۵۷ مدرسه استان در قالب طرح «شهید عجمیان ۲» خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی روز جمعه در گفت و گوی رسانه ای در خصوص اجرای طرح شهید عجمیان در سطح استان خوزستان ، اظهار کرد: طرح شهید عجمیان طرحی مشترک بین بسیج سازندگی، بسیج دانش آموزی و نوسازی مدارس است که در سال گذشته بخش نخست آن اجرایی و ۱۲۴ مدرسه در این طرح «شاداب سازی» شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز طرح شهید عجمیان ۲ در حال اجرایی شدن است، تصریح کرد: تاکنون ۲۵۷ مدرسه و یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس در حال «شاداب سازی» و مرمت هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: این طرح اکنون در ۱۷ شهرستان به صورت فعال از سوی گروه‌های جهادی در حال انجام است و تا یکم مهرماه ادامه دارد.

وی یادآور شد: همچنین در زمینه ساخت و ساز مدارس سنگی و سخت گذر نیز ۳۰ مدرسه به منظور بهره‌مندی دانش آموزان مناطق کم برخوردار، از صفر تا صد در حال بازسازی هستند.

سرهنگ پاسدار موسوی گفت: اکنون در شهرستان های اهواز و کارون تعمیر و سرویس کولرهای گازی نیز در قالب طرح شهید عجمیان ۳ در دستور کار است.

وی اظهار کرد: در ۱۷ شهرستان دیگر نیز طرح رنگ آمیزی و مرمت مدارس پیش بینی شده و سرویس دستگاه‌های سرمایشی در دستور کار قرار دارد، اما هنوز به صورت قرارگاهی نیست.

فعالیت بیش از ۹۰۰ گروه جهادی بسیج دانش آموزی در طرح شهید عجمیان

نماینده بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از فعالیت ۹۴۸ گروه جهادی بسیج دانش آموزی در طرح شهید عجمیان ۲ خبر داد و گفت: این طرح با محوریت سازمان بسیج دانش آموزی و مشارکت دانش آموزان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی با ۲ هدف تربیتی و نوسازی، بهسازی و شاداب سازی مدارس اجرایی می‌شود.

سروان علی نیکبخت با بیان اینکه هدف برخورداری دانش آموزان از فضای خوب آموزشی است، افزود: تعداد ۹۴۸ گروه جهادی بسیج دانش آموزی در سراسر استان خوزستان و در ۱۷ شهرستان به صورت فعال در این طرح مشارکت دارند.

وی خاطر نشان کرد: بی شک ارتقای سطح خدمات دهی به دانش آموزان و رفع مشکلات مدارس می تواند به کیفیت آموزش و انگیزه دانش آموزان بخصوص در مناطق کم برخوردار بیفزاید.

به گزارش ایرنا، پیش از این حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از به بهسازی و نوسازی ۱۰۰ هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان با همراهی گروه‌های جهادی خبر داده بود.

اکنون بهسازی ۲۴ هزار کلاس درس در سطح کشور انجام شده و پیش بینی شده تا پایان تابستان ۴۵ هزار کلاس درس نیز به این آمار اضافه شود.

در طرح شهید عجمیان دانش‌آموزان نیز در کنار معلمان برای رنگ آمیزی مدارس مشارکت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha