۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۸
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85630128
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج سازندگی بازوی پرتوان دولت است

اهواز - ایرنا - رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: این سازمان به عنوان یک بازوی پرتوان در کمک به دولت معرفی شده و رئیس جمهور نیز تاکید دارد که باید از ظرفیت این مجموعه در حوزه ساخت و نوسازی مدارس در نقاط محروم استفاده شود.

به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی، روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از ۲۷ مدرسه و تعمیر و مرمت ۲۵۷ مدرسه در طرح شهید عجمیان، خوزستان با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) و نوسازی مدارس خوزستان، اظهار کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری، ساخت مسکن، مدرسه و خانه‌های بهداشت نیز در طرح های اولویت‌ دار این سازمان هستند.

وی بیان کرد: خوزستان نیز در طرح آبخیز تا جالیز و نیز در جاده بین مزارع و گلزار شهدا خوب عمل کرده است.

سرتیپ دوم پاسدار زهرایی گفت: امروز ۲۷ مدرسه در مناطق محروم و حاشیه شهر افتتاح شدند و بیش از ۲۵۷ مدرسه نیز در طرح شهید عجمیان شاداب سازی شدند.

وی اظهار کرد: حجم‌ طرح های بسیج سازندگی بسیار گسترده تر است و شاید نتوان همه آن ها را به تصویر کشید ولی وظیفه خود می‌دانیم تا در کنار نظام در حوزه محرومیت زدایی تلاش کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: امید است با دستوری که رییس جمهور داده از ظرفیت بسیج سازندگی در حوزه ساخت مدارس در نقاط محروم به خوبی استفاده شود و آمادگی لازم را داریم تا در یک بازه زمانی مشخص و معقولی نوسازی مدارس را به سرانجام برسانیم.

به گزارش ایرنا، طرح شهید عجمیان به همت بسیج سازندگی و تلاش گروه های جهادی از سال گذشته با هدف محرومیت زدایی و مرمت، بازسازی و شاداب سازی مدارس مناطق روستایی آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha