نوشهر - ایرنا - کامران پولادی نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه با قرار گرفتن در مقابل دوربین ایرنا ضمن تشریح پیگیری های انجام گرفته برای اصلاح و رفع اشکالات زمین فوتبال نوشهر به منظور میزبانی از مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور گفت : امروز زمانی این مسابقات برای مردم اهمیت دارد که این بازی ها به میزبانی نوشهر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال شهرداری نوشهر تنها نماینده مازندران در بازی های فصل لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور در حالی با گذشت بیش از یک ماه به علت نداشتن زمین مناسب در بیرون از خانه از حریفان خود میزبانی می کند به گفته مسوولان امر از هم اکنون عملیات آماده سازی رفع نواقص ورزشگاه نوشهر برای برگزاری مسابقات آینده آغاز شده است.

در ۱۶ خرداد ماه امسال تیم فوتبال شهرداری نوشهر در بازی برگشت پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در ضربات پنالتی توانست مهمان خود تیم ماهشهر را شکست دهد و به لیگ دسته یک صعود کند.

از آنجایی که فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان از ۱۷ شهریور ماه آغاز شده تیم شهرداری نوشهر به علت نداشتن زمین مناسب ناگزیر است در بیرون از خانه در استان البرز - کرج از حریفان خود میزبانی کند چنین شرایطی سبب شده تا بازیکنان این تیم محروم از تشویق تماشاگران خودی بازی کنند .