یزد- ایرنا - استاندار یزد با اشاره به نقش پررنگ کارآفرینان در تحقق اهداف اقتصادی استان گفت: حمایت حداکثری از بخش تولید و تولیدکنندگان از مهمترین وظایف مدیران استان در دولت چهاردهم است.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد، "محمدرضا بابایی " در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه استان به همت بزرگان و فرهیختگان، خودساخته شده است افزود: صنعتگران و کارآفرینان در سال‌های قبل و در دوران جدید منشا اثر کارآمدی و کارآفرینی در یزد بوده‌ و آثار عملکرد آنان برای همیشه ماندگار خواهد بود.

وی از مجموعه اتاق بازرگانی به عنوان پل ارتباطی بخش خصوصی و دولت بوده نام برد و یادآور شد: مجموعه استان نیز همچون سال‌های قبل تمام ظرفیت خود را در راستای تقویت بخش تولید به کار خواهد گرفت.

استاندار یزد با اشاره به نقش پررنگ کارآفرینان در تحقق اهداف اقتصادی استان از جمله تولید ناخالص داخلی و کاهش بیکاری گفت: سرمایه‌گذاری در شرایط کنونی، جهاد واقعی است، لذا حمایت کامل از تولیدکنندگان از مهمترین وظایف بخش دولتی خواهد بود.

بابایی با تاکید بر ضرورت توسعه نیروگاه های خورشیدی در استان جهت رفع ناترازی انرژی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های یزد در زمینه تولید انرژی خورشیدی بهره‌گیری از این قابلیت فوق العاده در دستور کار ویژه استان قرار خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش اقدام مذبوحانه رژیم صهیونیستی را برای پاسخگویی به افکار عمومی اسرائیل دانست.

بابایی با بیان اینکه دین اسلام همواره بر پایه صلح پایه گذاری شده است، تصریح کرد: قطعا ماهیت رژیم صهیونیستی با یهودیان متفاوت بوده و این فرقه به دنبال کشتار جمعی و دشمن بشریت است.