عزم جدی استان یزد بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام

یزد- ایرنا- سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری یزد درباره تاکید استاندار این استان بر اتمام طرح‌های نیمه تمام گفت: مهمترین طرح، آبرسانی به استان یزد است که از ۲ مقوله خلیج فارس و خرسان شروع کرده ایم و در حال پیگیری هستیم تا در آینده، نگرانی مردم برطرف شود و مشکلی برای تامین آب نداشته باشیم.

به گزارش یکشنبه ایرنا، سید مهدی طلایی مقدم، طرح نهضت ملی مسکن را دومین طرح مهم توصیف کرد و ادامه داد: این قول را به مردم می‌دهیم که با توجه به تاکید رییس جمهور و استاندار این طرح‌ها پیگیری و به اتمام برسد و همچنین طرح‌های جدید در این زمینه را آغاز کرده و به سرانجام برسانیم؛ طرح‌های کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی و بخش‌های جوانی جمعیت نیز همواره مورد تاکید استاندار بوده و در حال پیگیری هستیم.

سرپرست معاونت امور عمرانی از تلاش برای تکمیل سایر طرح‌ها خبر داد و تصریح کرد: یکی از طرح‌های زیرساختی مهم در حوزه، راه است که شامل آزاد راه نطنز ـ یزد ـ سیرجان بوده در حال پیگیری مستمر هستیم، دو بانده کردن جاده طریق الرضا یعنی یزد ـ طبس هم دیگر طرحی است که در حال پیگیری است.

طلایی مقدم از کمربند ریلی یزد و شهرک‌های تخصصی سلامت، فرودگاهی، مصالح ساختمانی و خودرو نیز به عنوان دیگر طرح‌های در دست اقدام یاد کرد.

وی افزود: آلایندگی هم از مباحث مهمی است که در مرکز استان و برخی شهرستان‌ها از جمله دشت یزد ـ اردکان درحال پیگیری آن هستیم و اولین کار شناسایی دو پهنه آلاینده جاده بافق و پهنه جاده طبس صورت گرفته است؛ برخی شهرستان‌ها هم در این زمینه درخواست‌هایی داشته اند که پیگیر هستیم و اقداماتی در این زمینه هم انجام شده که صنایع آلاینده استان را به این دو پهنه انتقال دهیم.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری یزد گفت: انتقال خطوط و مخازن شرکت نفت به حاشیه شهر، پساب یزد یا فاضلاب شهری یزد، رفع کمبود فضای تفرجگاهی و ورزشگاه بزرگ استان نیز مورد پیگیری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha