مربي تيم آرمان ورزشي اردكان: جنگندگي خوبي برابر شهرداري اروميه داشتيم

اروميه- ايرنا- مربي تيم واليبال آرمان ورزشي اردكان گفت: بازيكنان تيم ما جنگندگي و استقامت بسيار خوبي مقابل تيم قدرتمند شهرداري اروميه داشتند و در ست هاي اول و دوم، بازي قابل قبولي به نمايش گذاشتند.

به گزارش ايرنا، محمدرضا سالك اردكاني شامگاه چهارشنبه پس از شكست 3 بر يك تيمش برابر تيم شهرداري اروميه در جمع خبرنگاران افزود: همه مي دانند كه تيم شهرداري اروميه يكي از مدعيان ليگ برتر است و براي قهرماني آماده شده و گرفتن يك ست در مقابل اين تيم كار بزرگي است.
وي اظهار كرد: تيم ما پس از پيروزي در ست اول تا نيمه هاي ست دوم نيز برتري خوبي برابر اروميه داشت ولي در ادامه تجربه بالاي بازيكنان ملي پوش ميزبان بر ما غلبه كرد.
سالك گفت: از نحوه بازي بازيكنانم در ست هاي سوم و چهارم نيز راضي هستم و اين پيروزي را به تيم واليبال شهرداري اروميه تبريك مي گويم.
وي ادامه داد: امسال تيم آرمان ورزشي اردكان اولين سال حضور خود در ليگ برتر كشور را تجربه مي كند و بدون هيچ گونه توجيه و بهانه اي فقط براي ماندن در ليگ برتر و كسب تجربيات بيشتر آمده ايم و تمام تلاشمان رسيدن به مرحله پلي آف است.
سالك گفت: تيم آرمان ورزشي اردكان چند سالي است مقام هاي قهرماني و نايب قهرماني ليگ دسته يك را به خود اختصاص داده است و اميدواريم در ليگ برتر نيز كارنامه درخشاني از خود به جا بگذارد.
وي افزود: تماشاگران اروميه اي فضاي شاداب و با نشاطي به سالن مي دهند و اين امر به بازيكنان تيم مقابل نيز انگيزه بيشتري مي دهد.
به گزارش ايرنا، تيم شهرداري اروميه عصر چهارشنبه در هفته هفتم رقابتهاي ليگ برتر واليبال كشور در ديداري خانگي با نتيجه 3 بر يك از سد تيم آرمان ورزشي اردكان گذشت.
در اين ديدار كه در سالن شش هزار نفري غدير اروميه برگزار شد، تيم شهرداري اروميه موفق شد در ست هاي دوم، سوم و چهارم با امتيازات 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 20 به برتري برسد و تيم آرمان ورزشي اردكان تنها در ست اول با امتياز 25 بر 22 برابر ميزبان پيروز شد.
تيم شهرداري اروميه با اين پيروزي امتيازات خود را به عدد 19 رساند و همچنان صدرنشين هفته هفتم ماند.
تيم شهرداري اروميه چهارشنبه هفته آينده چهارم آذرماه در شهر آمل ميهمان تيم كاله مازندران خواهد بود.ك3
7126/1905