۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۲۰
کد خبر: 81864056
T T
۰ نفر
بكارگیری یك هزار نظامی صهیونیست برای تخریب منزل یك شهید فلسطینی

تهران- ایرنا- روزنامه الایام فلسطین نوشت: رژیم صهیونیستی برای منهدم كردن منزل یك شهید فلسطینی در اردوگاه شعفاط ، یك هزار نیروی نظامی را بكار گرفت.

این روزنامه در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی برای منفجر كردن و تخریب خانه مسكونی شهید ابراهیم العكاری در اردوگاه شعفاط این حجم از نیرو را بسیج كرده و به این اردوگاه یورش برد.
هلال احمر فلسطین با تایید این خبر، تصریح كرد: درجریان این عملیات صهیونیستی كه با مقاومت مردم وساكنان اردوگاه مواجه شد 43فلسطینی زخمی شدند كه ازاین تعداد 13نفر مورد اصابت گلوله پلاستیكی واقعه شدند.
مدحت دیبه وكیل مدافع خانواده این شهید گفت: نیروهای رژیم صهیونیستی بدون آگاهی واخطار قبلی اقدام به تخریب این منزل كردند.
وی افزود: ماموران رژیم صهیونیستی با دردست داشتن نقشه های تخریب و انفجار به خانه این شهید حمله كرده و اقدام به كارگذاشتن مواد منفجره در مناطق مختلف این خانه و تخلیه منازل اطراف كردند .
در جریان این حمله آنها تك تیراندازان خود را در پشت بام های خانه های اطراف مستقر كردند.
وی گفت: اعمال مقررات منع آمد و شد و انتشارگسترده نیروهای نظامی در اردوگاه و معابر آن، عملكرد نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به گونه ای بود كه برای شاهدان شبهه اشغال مجدد این اردوگاه توسط رژیم صهیونیستی را ایجاد می كرد.
تلاشهای نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در چندماهه اخیر برای تخریب منزل این شهید به علت مقاومت جوانان اردوگاه ناكام مانده بود.
شهید ابراهیم عكاری دریك عملیات مقاومت با خودروی خود به سمت نظامیان صهیونیستی حمله كرده و دوتن از آنها را كشته بود.
مناطق مختلف سرزمینهای اشغالی فلسطین حدود دوماه است صحنه اعتراض ها فلسطینیان به سیاستهای تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال بیت المقدس و توطئه طرح تقسیم مكانی و زمانی مسجد الاقصی قبله نخست مسلمانان است.
تاكنون در اثر مقابله نظامیان صهیونیستی با این اعتراضها حدود 107فلسطینی كشته و هزاران نفر زخمی شده اند.
خاورم 6002** 3404
۰ نفر