۱ شهریور ۱۳۹۷، ۲۰:۰۸
کد خبر: 83010016
T T
۰ نفر
برای كسب تجربه به جاكارتا آمده بودیم

جاكارتا- ایرنا- «زلاتكو كرانچار» سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تیم امید ایران جوان است و آنان را برای كسب تجربه به جاكارتا آورده بودیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به جاكارتا؛ زلاتكو كرانچار پس از شكست تیم امید ایران مقابل تیم كره جنوبی و حذف این تیم از بازی های آسیایی 2018 جاكارتا، افزود: دو تیم از بهترین‌های آسیا امروز مقابل هم بازی كردند و به همین دلیل شاهد یك بازی فشرده و نزدیك بودیم.
وی با اشاره به اینكه تیم امید زیر 21 ساله های ایران در این بازی ها شركت كرده بود، عنوان كرد: با این تیم به بازی ها آمدیم تا مقدمات آماده سازی بیشتر این تیم را فراهم و تیم طلایی را برای آینده فوتبال ایران شكل دهیم.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران ادامه داد: هدف اول ما صعود به المپیك 2020 است به همین دلیل با تیم زیر 21 ساله ها به این مسابقات آمدیم این در حالی است كه حتی به عنوان صدرنشین از گروه خود به دور بعدی این بازی ها صعود كردیم. منتهی در مرحله حذفی به تیم خوب كره جنوبی كه برای كسب مدال طلا به این بازی ها آمده است برخورد كردیم.
وی درباره تیم فوتبال امید كره جنوبی اظهار داشت: كره جنوبی تیم خیلی خوبی است و كادر فنی این تیم چند ستاره بزرگ‌سال را نیز به همراه خود به این بازی ها آورده است.
وی اضافه كرد: این تیم می تواند قهرمان این رقابت ها شده و مدال طلای فوتبال این بازی ها را كسب كند.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران ادامه داد: به كادر فنی و بازیكنان این تیم به دلیل برتری مقابل ایران تبرك می گویم به بازیكنان خودم نیز تبریك می‌گویم كه شانه به شانه با ستاره‌های كره جنوبی جنگیدند اما در نهایت در این مسابقه سخت این تیم كره جنوبی بود كه برنده شد.
تیم فوتبال امید ایران در مرحله یك هشتم نهایی رقابت های فوتبال بازی های آسیایی 2018 با نتیجه 2 برصفر مغلوب تیم كره جنوبی شد و از گردونه این رقابت ها كنار رفت.
ورزشی *9144 *3783 * 3063
۰ نفر