۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۲۲:۴۲
کد خبر: 81129158
T T
۰ نفر
هادي ماكويي با شكست مقابل حريف هلندي از گردونه رقابتهاي بوكس جوانان جهان كنار رفت

اروميه - ايرنا - هادي ماكويي بوكسور وزن 60 كيلوگرم تيم ملي جوانان كشورمان با شكست مقابل حريف هلندي از راهيابي به ديدار سوم رقابتهاي جهاني بلغارستان بازماند.

به گزارش ايرنا به نقل از فدراسيون بوكس كشور، دو نماينده ايران روز (شنبه گذشته) در ادامه رقابتهاي بوكس قهرماني جوانان جهان در وزن هاي 49 و 60 كيلوگرم با شكست مقابل حريفان از صعود به مرحله بعد بازماندند و تيم ايران هم سهميه اي براي المپيك جوانان 2014 نانجينگ چين كسب نكرد.

در رقابتهاي روز شنبه گذشته سجادي قائدي در وزن 49 كيلوگرم و هادي ماكويي در وزن 60 كيلوگرم به ترتيب مغلوب حريفاني از كشورهاي مولداوي و هلند شدند و با حذف اين دو نماينده كشورمان، كار تيم ايران هم در اين رقابتها به پايان رسيد.

هادي ماكويي در دور نخست بر حريفي از كانادا غلبه كرده و به گروه 28 نفره رسيده بود ولي در دور دوم موفق به صعود به مرحله بعدي نشد.

ماكويي يكي از ورزشكاران با استعداد و نخبه بوكس اروميه است كه مدت هشت سال در اين رشته فعاليت دارد و سال گذشته در نخستين حضورش در رقابتهاي برون مرزي در كشور فيليپين مقام پنجم آسيا در مسابقات نوجوانان آسيا را به خود اختصاص داد.

رقابتهاي بوكس قهرماني جوانان 2014 جهان از 27 فروردين تا پنجم ارديبهشت با حضور 437 بوكسور از 98 كشور جهان در صوفيه بلغارستان برگزار مي شود.

هدايت تيم بوكس جوانان ايران بر عهده غلام رضا كريمي (سرمربي)، اصغر اشرفي و عليرضا استكي (مربي) بود.

7126/581

سرخط اخبار استان‌ها