۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۵۳
کد خبر: 81246235
T T
۰ نفر
اداره كل ورزش، خواستار تغيير رييس هيات ورزش روستايي و بومي محلي شد

تهران بزرگ- ايرنا- در جلسه هم انديشي هيات ورزش روستايي و بازيهاي بومي محلي، از سوي اداره كل ورزش و جوانان استان تهران، پيشنهاد تغيير رئيس اين هيات به فدراسيون داده شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در ادامه جلسه هم انديشي هيات هاي ورزشي با مسئولان اداره كل ورزش و جوانان استان تهران، جلسه هم انديشي با هيات ورزش روستايي و بازيهاي بومي محلي در محل دفتر مدير كل ورزش و جوانان استان تهران و با حضور معاونين اداره كل و رئيس و دبير هيات برگزار گرديد.

در اين جلسه، 'حسن ميرزاآقابيك' معاون توسعه امور ورزش اداره كل با انتقاد از عملكرد ضعيف ورزش هيات روستايي و بازيهاي بومي محلي، به عدم تعامل و ارائه گزارش از سوي هيات اشاره كرد و افزود: هيات روستايي و بازيهاي بومي محلي، طي سال گذشته عملكرد و فعاليت بسيار بسيار ضعيفي داشته و در ارزيابي لحاظ شده سير نزولي و در نتهاي ارزيابي قرار گرفته است كه اين عملكرد غير قابل قبول و در شان اداره كل نيست و مي بايست بازنگري كلي در اعضاء هيات شود.

در ادامه سليمي مشاور مدير كل و رئيس گروه هماهنگي بانوان نيز با تاكيد بر عملكرد ضعيف هيات، عدم ارتباط و تعامل با اداره را نشانگر عدم تعامل با حوزه ها و شهرستانهاي تابعه دانست و با اشاره به آمار كم ورزشكاران اين هيات، وي نيز خواستار بازنگري در اعضاء هيات شد.

از اهم مصوبات اين جلسه، مي توان به ارائه يك نسخه از بانك جامع اطلاعات و آماري به اداره كل، ارائه يك نسخه از اقلام مالي، تعيين شاخص هاي ارزيابي جديد جهت هيات روستايي و بازيهاي بومي محلي و پيشنهاد مديركل جهت انتخاب 'حسن داورزني' به عنوان سرپرست هيات تا برگزاري مجمع انتخابات هيات روستايي و بازيهاي بومي محلي طي مدت قانوني، اشاره كرد.

تهرام/7243/564
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش