۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۹:۴۹
کد خبر: 81246358
T T
۰ نفر
تجليل از ورزشكار كرماني كه به حريف اسرائيلي 'نه' گفت

كرمان - ايرنا - در همايش گراميداشت روز جهاني قدس از 'محسن بهرامي' عضو كرماني تيم ملي تنيس روي ميز كشورمان كه در مسابقات جهاني حاضر به رويارويي با حريف اسراييلي نشده بود، تجليل شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان كرمان، 'محسن بهرامي' از پيشكسوتان تنيس روي ميز و رييس هيات تنيس روي ميز استان در حاشيه اين برنامه در گفت و گويي،‌ بيان كرد: سال 90 به مسابقات جهاني در كشور چك اعزام شدم كه اين دوره از مسابقات با حضور 20 شركت كننده برگزار شد.

وي افزود: در اين مسابقات به جمع هشت شركت كننده پاياني راه يافتم و بر اساس قرعه كشي و براي حضور در نيمه نهايي بايد با حريف اسرائيلي مسابقه مي دادم.

وي گفت: با توجه به انجام قرعه كشي و مشخص شدن موضوع، به مسوولان برگزار كننده مسابقات اعلام كردم كه حريف اسرائيلي را به رسميت نمي شناسم و با وي مسابقه نخواهم داد.

بهرامي تصريح كرد: همه ما اسراييل را به عنوان يك رژيم غاصب و جنايتكار مي شناسيم و هرگز اين كشور را به رسميت نمي شناسيم بنابراين و براساس اعتقاد قلبي و باوري كه به اين مساله در درونم وجود داشت، بدون تحمل هيچ فشار و استرسي برابر اين حريف مسابقه ندادم.

وي بيان كرد: اگر بار ديگر هم در ميادين و رقابت هاي بين المللي با حريفي از رژيم اشغالگر صهيونيستي رو در رو شوم براساس باور و اعتقاد قلبي ام تصميم خواهم گرفت و بار ديگر با به رسيمت نشناختن حريف از ادامه رقابت انصراف خواهم داد.ك/1

7440/8154

سرخط اخبار استان‌ها