۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۵۱
کد خبر: 81248962
T T
۰ نفر
حملات صهيونيست ها، مسلمانان را آبديده تر مي كند

اروميه - ايرنا - نماينده مردم خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي گفت: حملات و وحشي گري صهيونيست ها، مسلمانان را آبديده تر مي كند.

مويد حسيني صدر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار كرد: مردم مومن و متعهد بايد براي محكوميت جنايات اخير رژيم صهيونيستي در نوار غزه، پرخروش تر و با شكوه تر از همه سال هاي گذشته در راهپيمايي باشكوه روز جهاني قدس شركت كنند.

وي افزود: روز قدس ميراث ارزشمند بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي و نشاني از ژرف انديشي و هوشمندي امام خميني (ره) و بيانگر اعتقاد و پايبندي‌اش به انديشه وحدت و انسجام اسلامي مقابل زورگويان و قدرت مداران عرصه جهاني است.

وي يادآور شد: روز قدس امسال مصادف شده است با حمله ضد بشري و بي رحمانه و ددمنشانه رژيم اشغالگر قدس به مردم بي دفاع غزه و آن شهر را خون رنگ كرده است.

وي گفت: صهيونيست هاي عاري از هرگونه خصلت انساني در نهايت قساوت و بي رحمي با حمله به مردم بي دفاع و مظلوم فلسطين و به خاك و خون كشيدن كودكان و آسيب رساندن به موسسات درماني و آموزشي سعي دارند خود را از چنگال فروپاشي زودهنگام نجات دهد چرا كه وعده الهي مبني بر پيروزي حق بر باطل بيش از هميشه در جهان امروز به تحقق خود نزديك مي شود.

اين نماينده مجلس افزود: رژيم صهيونيستي و حاميانش بايد بدانند كه مردم مسلمان فلسطين فرزند اسلام محمدي هستند و اين گونه حملات و وحشي گري ها آنها را آب ديده تر مي كند تا با تواني مضاعف تر از قبل در برابر انديشه هاي مسموم سلطه جويان ايستادگي كنند.

وي با محكوم كردن اعمال جنايتكارانه ارتش رژيم اشغالگر قدس اضافه كرد: مردم ايران اسلامي نيز با حضور گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس امسال، ضمن تجديد پيمان با آرمانهاي بينانگذار كبير انقلاب اسلامي و پيروي از منويات مقام معظم رهبري لرزه بر اندام پوشالي آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي مي اندازند و موجب دلگرمي و قوت قلب مبارزان فلسطيني مي شوند.

7128/581

سرخط اخبار استان‌ها